مشارکت ۱۷ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ هزار نفر برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان مشارکت می کنند.

علی احمد زاده در گفت و گوی تلویزیونی که از شبکه استانی دنا افزود: برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات در ۸۷۴ شعبه اخذ رای مناطق شهری، روستایی انجام گرفته است.
 
وی بیان کرد: فعالان حوزه انتخابیه از دستگاه‌های نظارتی، هیات‌های اجرایی تا شورای نگهبان و سایر مسوولان آماده برگزاری انتخابات هستند.
 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: همه امکانات مورد نیاز از آموزش، تجهیزات خودرویی، سیستم‌های کامپیوتری، وسایل پشتیبانی تا زیرساخت‌های مورد نیاز استراحت عوامل اجرایی انتخابات در استان فراهم است.
 
وی در خصوص انتخاب کاندید اصلح نیز ادامه داد: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی امسال با پیش بینی مناظره‌های تلویزیونی شرایط تصمیم گیری برای شهروندان براساس شایستگی آنان را فراهم کرده است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این مناظره‌ها ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده، هشت نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ۱۵ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون شرکت کرده اند.
 
وی با اشاره به اینکه پخش تلویزیونی این مناظره‌ها از امروز آغاز شده است، گفت: ضمن اینکه رسانه‌های محلی نیز محصولات تولیدی خوبی برای معرفی کاندید‌ها در روز‌های اخیر منتشر کرده اند تاکید کرد: شرایط برای انتخاب اصلح در استان فراهم است.
 
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.