آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا

فرماندار کرمانشاه از آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با رقابت ۱۲۹ کاندیدا شهرستان کرمانشاه از فردا (سوم اسفند) همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار کاندیدا‌های انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، گفت : از مجموع ۱۴۱ نفری که در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت نهایی شده بودند، تا این لحظه ۱۲۹ نفر آن‌ها در عرصه رقابت حضور دارند.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: تاکنون دو کاندیدا از دیگر شهر‌ها انتقالی گرفته و به حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آمده و شش کاندیدا هم از شهرستان کرمانشاه به دیگر حوزه‌های انتخابیه رفته اند.

وی اشاره‌ای هم به تعداد کاندیدا‌های انصرافی انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: از ابتدای شروع روند تایید صلاحیت‌ها تاکنون در مجموع ۱۸ نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انصراف داده‌اند.

وی با اشاره به آغاز فرصت تبلیغات کاندیدا‌ها از فردا، سوم اسفند اظهار کرد: کاندیدا‌های انتخابات مجلس دوازدهم از فردا به مدت یک هفته و تا ساعت هشت صبح روز دهم اسفند، یعنی تا ۲۴ ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری انتخابات مهلت تبلیغات دارند.

آمویی با بیان اینکه بازه زمانی تبلیغات فرصتی برای ارائه برنامه‌های کاندیدا‌ها است، از کاندیدا‌ها خواست رعایت اخلاق انتخاباتی را مدنظر داشته باشند.

 وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات، تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در شهرستان کرمانشاه نداریم.

 از حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه سه نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.