مدیرکل امور زندان‌های آذربایجان‌غربی:

زندانی با بدهی کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

فتحی گفت: با همّت خیران و همکاری دستگاه قضایی، زندانی جرایم غیرعمد با بدهی کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال در آذربایجان‌غربی وجود ندارد.

مراد فتحی مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس زندان مهاباد گفت: مدیران دستگاه قضایی استان بیش از هزار و ۸۷۰ مورد دیدار چهره به چهره با هدف رفع مشکلات زندانیان و بررسی پرونده آنان داشتند که در نوع خود بی نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: با کمک خیّران استان، امسال ۳۸۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شده که در قبال آن و همچنین گذشت شاکیان، ۴۰۰ زندانی در سطح استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان غربی بیان کرد: نگاه زندان‌بانی در جامعه اسلامی یک نگاه تربیتی و بازآموزی بوده و در حال حاضر ۵۲ زندانی در زندان مهاباد موفق به حفظ بخشی از قرآن شده‌اند.

فتحی با اشاره به اقدامات خروج زندان مهاباد به خارج از شهرستان گفت: پس از ۲۰ سال اقدام برای انتقال زندان مهاباد به خارج از هم اکنون مراحل مکان یابی و مطالعاتی آن به اتمام رسیده و در آینده نزدیک وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

در پایان این جلسه ضمن تکریم «بایرام شهبازی» رئیس سابق، «یوسف صفری» به عنوان سرپرست جدید زندان مهاباد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.