۲۰۰ دانش آموز شهرستان سلسله به اردوی راهیان نور اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه الشتر (مرکز سلسله) گفت: ۲۰۰ دانش آموز این شهرستان به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و همکاری اداره آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ عبدالرحمن فرج‌الهی در مراسم اعزام دانش آموزان اظهار کرد: این دانش آموزان توسط پنج دستگاه اتوبوس در سفری سه روزه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و علاوه بر شرکت در اردو از یادمان‌های شهدا در شلمچه، اروند، هویزه و دهلاویه بازدید و با آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری شایسته این اردو افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اولویت‌های مسوولان است تا نسل جوان و نوجوان با رشادت و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فراموشی و تحریف ۲ عامل نگران کننده برای دفاع مقدس است بنابراین در اردو‌های راهیان نور به موضوعاتی همچون راویت صادق رزمندگان، جلوگیری از فراموشی دفاع مقدس و تربیت کادر مومن و انقلابی پرداخته می‌شود.

سرهنگ فرج الهی در خصوص برگزاری رزمایش فرهنگی مردان آسمانی در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز یادآور شد: این رزمایش روایتی از جنگ تحمیلی هشت ساله است که باعث تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود.

بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان سلسله به تحصیل علم و دانش مشغول هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.