تجهیز ۱۶۰۰ کلاس درس لرستان به ملزومات اقامت مسافران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اختصاص ۱۶۰۰ کلاس برای اقامت مسافران در قالب اتاق‌های نوع الف، ب و ج خبر داد.

رضا عزتی در ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تکریم و آرامش مسافران نوروزی باید از اولویت‌های ستاد اسکان باشد، گفت: امسال هم ۱۰ پایگاه اسکان در شهر‌های استان برای راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص ۱۶۰۰ کلاس برای اقامت مسافران در قالب اتاق‌های نوع الف، ب و ج خبر داد و افزود: در ۱۶۵ مدرسه استان این کلاس‌ها به ملزومات اقامت مسافران (فرش، تلویزیون، پتو، یخچال و ...) تجهیز می‌شوند و از ۲۸ اسفند آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

عزتی به وجود ۶ مرکز اقامتی رفاهی (خانه معلم) در استان اشاره کرد و گفت: این مراکز روزانه ظرفیت پذیرش ۱۲۵ نفر را دارند و علاوه بر این سوئیت‌های اقامتی اردوگاه آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد هم می‌تواند در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

در ادامه نیز پرویز عبدی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان، گفت: با تمهیدات خوبی که در نظر گرفته شده سال گذشته ۱۶ هزار و ۵۰۰ خانواده به استعداد بیش از ۶۸ هزار نفر از اماکن و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان استفاده کرده‌اند.

همچنین اسفندیار گنجی‌پور، رئیس اداره پشتیبانی و رفاه آموزش و پرورش لرستان گفت: همه مقدمات برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به مصادف شدن با ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم هم اندیشیده شده و در نظر داریم امسال در پایگاه‌های اسکان مسافران علاوه بر معرفی ظرفیت‌های استان، نمایشگاهی از توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستانی را در معرض دید مسافران نوروزی قرار دهیم.

 

برچسب ها: مدرسه ، عید ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.