آل‌کثیر و بابایی در اختیار اوسمار برای بازی با تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند از آل کثیر و بابایی در بازی با تراکتور استفاده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی توانست بازیکنانی همانند عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف را به خدمت بگیرد، اما به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نتوانست قرارداد این بازیکنان را ثبت کند و از آن‌ها در بازی‌ها بهره ببرد.  

پرسپولیسی‌ها بعد از کش و قوس‌های فراوان توانستند با پرداخت مالیات رادوشوویچ و ارسال برگه مفاصا حساب مالیاتی این گلر به وکیلش تاییدیه را بگیرند و پنجره نقل و انتقالاتی شان از سوی فیفا باز شود.  

سرخپوشان پایتخت بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شان توانستند قرارداد عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی را ثبت کنند و آن‌ها مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با تراکتور ندارند. البته سرخپوشان برای صدور کارت ITC عبدالکریم حسن و ارونوف اقدام لازم را انجام دادند، اما بعید است مجوز بازی این ۲ بازیکن برای بازی با تراکتور صادر شود.  

همچنین باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته قرارداد نبیل باهویی را فسخ کند چرا که باید ۸۰ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند تا بتواند او را از لیست بازیکنان خارجی خارج کند و ارونوف را به لیست  بازیکنان خود اضافه کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار