شهروند خبرنگار همدان؛

گلایه متقاضیان بانک مهر ایران از تاخیر در پرداخت وام

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در پرداخت وام توسط بانک مهر ایران شهرستان همدان گلایه کرد.

معضل تاخیر در پرداخت وام موضوعی است که بسیاری از متقاضیان را گلایه‌مند کرده است. وامی که می‌تواند ایجاد آسایش برای آن‌ها باشد و با آن بخشی از مشکلات اقتصادی را رفع کنند.

به گفته شهروند خبرنگار ما یکسال از سپرده گذاری ایشان در بانک مهر ایران شهرستان همدان می‌گذرد، اما اکنون برای دریافت وام با تاخیر مواجه شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت بخیر، حدود یک سالی است که در یکی از شعبه‌های بانک مهر ایران شهرستان همدان سپرده گذاری کردم سپس درخواست وام دادم، وام آماده پرداخت است، اما می‌گویند اعتبارات بسته است و واریز نمی‌کنند. خواهش میکنم تاخیر در پرداخت وام‌ها را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۰:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
من از بهمن ماه درخواست وام دادم الان بیش از ۲ هفته اس که خبری از واریز وجه نشده و بانک هم رفتم گفتن فعلاً اعتبار کافی برای پرداخت نداریم شاید سال بعد واریز شده من که الان گیر وام هستم و طبق برنامه ریزی خودم پول رو خوابوندم تا این موقع وام بگیرم دستم زیر ساطور مدیریت غلط مسؤلین بی تدبیر که بجز در حرف تبحر دیگه ای ندارند و زمان عمل لنگ میزنند گیر کرده لااقل جریمه تاخیر پرداخت هم برای خودتون در نظر بگیرید فقط جریمه بد قولی مختص ملته??
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۷:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
من درخواست وام دادم با اینکه چند ماهه پول خوابوندم و احتیاج داشتم در کمترین زمان وامو دریافت کنم بدم جای بدهی الان بیشتر از یه هفته است که درخواستم رو ثبت کردم و با وجود اینکه اسم وامشون فوریه هیچ فوریتی در کار نیست و شعبه چند بار رفتم گفتن فعلاً بودجه نداریم خواهشاً با تبلیغات دروغین بعنوان وام کم بهره و سرعت در پرداخت مردم رو فریب ندین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
از ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ منتظر واریز وام بانک مهر ایران هستم واریز نمیکنن
آخرین اخبار