پارک علم و فناوری البرز دبیرخانه مالکیت فکری کشور شد

روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز گفت: از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری این استان به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری ،توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور انتخاب شد.

پارک علم و فناوری البرز دبیرخانه مالکیت فکری کشور شدروابط عمومی پارک علم و فناوری ر اساس این گزارش، در نامه دکتر سجاد محمد علی نژاد، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز آمده است: نظر به سوابق ارزنده آن پارک در حوزه مالکیت فکری به موجب این حکم پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری، توسعه و ترویج مالکیت فکری انتخاب می شود.

نقش آفرینی موثر به منظور اجرای مطلوب سیاست های مرتبط با مالکیت فکری در پارکها و سایر مراکز فناوری و نوآوری با بهره مندی از ظرفیت تمامی بازیگران و نقش آفرینان مؤثر در زیست یوم فناوری و نوآوری با هدف تسهیل بهره برداری اقتصادی از دانش و کمک به صیانت پذیری دانش و فناوری و اهتمام ویژه در تقویت، ترویج توانمندسازی شبکه سازی و توسعه تعاملات مالکیت فکری هم در سطح ، قوانین سازمان‌ها و بازیگران و هم در سطح کارکردها، از اهم انتظارات اینجانب می باشد.

پارک علم و فناوری البرز در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی کشور بویژه در حوزه مالکیت فکری و صیانت و ثبت دارائی های فکری و امثال آن نقش موثر و پررنگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.