در حاشیه جلسه هیات دولت؛

مرتضوی: ۳۷ میلیون نفر تاکنون از طرح فجرانه کالابرگ استقبال کرده‌اند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۷ میلیون نفر تاکنون از طرح فجرانه کالابرگ استقبال کرده‌اند.

سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: طرح فجرانه کالابرگ با موفقیت اجرا شد و در مرحله نخست به مدت سه ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: مرحله اول آن که از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز شد تا روز گذشته تقریبا با استقبال ۱۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۱۶ خانوار مواجه بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حدودا جمعیتی بالغ بر ۳۷ میلیون نفر حدود ۶۲.۵ درصد تاکنون از این طرح فجرانه کالابرگ استقبال کرده‌اند و مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

مرتضوی بیان کرد: دهک‌های درآمدی که از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند شامل دهک یک ۸۵.۷، دهک دو ۶۸ درصد، دهک سه ۶۹ درصد، دهک چهار ۸۴ درصد، دهک پنج ۴۳ درصد، دهک ششم ۴۶ درصد و دهک هفت ۴۲ درصد هستند.

وی عنوان کرد: معدل اعتباری که صورت گرفته است و خریدی که از بنگاه‌های مختلف هم شرکت‌های زنجیره‌ای و هم فروشگاه‌های عمومی تاکنون صورت گرفته است ۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ۳۴.۶ همت خرید شده است که از این مجموع ۷.۸ همت از یارانه و ۲۶.۸ از منابع مردم استفاده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دهک‌های مختلف خیلی تعجیل نداشته باشند مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و دو ماه دیگر هم بعد از ۱۷ اسفند به صورت ماهانه هر ماه جداگانه اعتبارات را شارژ خواهیم کرد و امید است بتوانیم بخشی از وظایفمان را نسبت مردم به‌خصوص به دهک‌های ضعیف ایفا کرده باشیم.

برچسب ها: کالا برگ ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
چرا جایی برای اعتراض اونایی که یارانه فجرانه تعلق میگیره ولی تخصیص داده نشده نیست؟؟؟
لطفاً اگه میشه yjc پیگیری کنه من دهک 4بودم تازه بعد بیکار شدن شدم5 فجرانه بهم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
یعنی به دهکهای ۷ هم تعلق می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
چرا در شهر ری نظارت نمیشه هیچ کدوم از فروشگاه‌ها زیر بار طرح فجرانه نمیرن و مردم محروم از این طرح هستن اگر هم باشه در قبال دریافت پول کالا رو میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
دیروز رفتیم برای خرید ب چند فروشگاه با همین فجرانه
گفتن سامانه قطع هس!!

چرا؟

یکی هم بعضی فروشگاهها در قبال گرفتن درصدی پول ، مبلغ فجرانه یا کالا برگ و نقدی ب مشتری میدن

لطفا ب این تخلف ها رسیدگی کنین
Belgium
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
همش کلاهبرداریه . من دو بار از طریق این طرح خرید کردم با حدود 500000 تومان تخفیف در مجموع برای یک خانواده 4 نفره که ظاهراً مشمول 880000 تومان یارانه تشویقی هستیم ولی از یارانه این ماه که به لطف دولت خدمتگزار ده رو دیرتر هم واریز شده 350000 تومان از یارانه من کسر شده در حالی که باید 380000 تومان طلبکار میشدم. کوروش کمپانی ها در برابر دولت خدمتگزار عددی نیستند.
آخرین اخبار