حضور مردم نشان‌دهندهٔ قدرت ملی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش گفت: اگر حضور مردم کم‌رنگ باشد دشمن راه را برای ایجاد مداخله و تفرقه‌افکنی باز خواهد دید.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک بیان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی مصون ساز سرنوشت ملت و کشور است و مردم با حضور خود پشتیبانی از نظام و انقلاب را به عرصهٔ دید جهانیان می‌رسانند و دست‌های توطئه گر کوتاه‌تر از همیشه در اجرایی ماندن نقشه‌های خود خواهند ماند.

وی افزود: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که این حضور نشان‌دهندهٔ اتحادوانسجام مردم خواهد بود و انتخاب فردی اصلح،متعهد،متخصص،دلسوز و خدمتگزار مردم می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه امروز را حل کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک اظهار کرد: انتخابات هم مظهر خداباوری و هم مظهر مردم‌باوری و هم مظهر خودباوری است و همهٔ مردم باید در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند چرا که علاج بسیاری از دردهای کشور و مشکلات مردم انتخاب درست و شایسته است.

وی بیان کرد: در این برهه از زمان که جمهوری اسلامی در معرض انواع تهاجمات فکری و فرهنگی است حضور گسترده مردم می‌تواند باعث شود که بیگانگان هرگز نتوانند در سرنوشت کشور ما تأثیرگذار باشند چرا که حضور مردم باعث حفظ اقتدار نظام و کشور خواهد شد.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش با اشاره به حفظ وحدت و اتحاد گفت: با شرکت در انتخابات می‌توانیم سبب ایجاد اتحاد و امنیت ملی شویم چرا که حضور مردم می‌تواند باعث وحدت و همدلی و نشاط در جامعه شود.

این مقام مسئول ادامه داد: انتخاب توسط مردم فرصتی مناسب است تا در سرنوشت کشور خود سهیم شویم و به‌گونه‌ای عمل کنیم که جامعه به رشد و تعالی برسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک اذعان کرد: نظام ما متکی به ایمان، علایق و عواطف مردم است و این بزرگ‌ترین رمز موفقیت نظام در چهل و اندی سال گذشته است چرا که خود مردم تعیین‌کننده و انتخاب‌کننده بوده‌اند.

وی در پایان شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی دانست و افزود: به‌پاس خون شهیدان و خط بطلان کشیدن به تمام نیرنگ‌های دشمنان حضوری پررنگ از خود به نمایش خواهیم گذاشت تا دشمنان هیچ فرصتی برای سوء استفاده به دست نیاورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار