معنویت عاملی برای موفقیت در همه عرصه ها

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رکن اصلی موفقیت جامعه، عنصر معنویت است که عدالت را در پی دارد.

جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، حجت الاسلام علیمرادی نماینده مجلس خبرگان رهبری، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام امان الله علیمردای نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این نشست با اعلام اینکه یکی از ارکان زندگی اسلامی معنویت و گفت و گو با خداوند است، گفت: اگر در جامعه‌ای معونیت رونق پیدا کند امکان تحقق تمام ارزش‌ها وجود دارد.

وی، رمز موفقیت انبیای الهی را معنویت عنوان کرد و افزود: حضرت امام (ره) در استقرار، تثبیت و شکل دهی نظام اسلامی معنویت خاصی داشت؛ لذا مردم صد در صد حرف امام را باور داشتند؛ چون حضرت امام حرفی به نفع خود و برای استفاده شخصی خودش نمی‌گفت.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هم اکنون نیز رکن اصلی موفقیت مقام معظم رهبری معونیت است که باعث دریافت حقایق و استقامت در مسیر در برابر این همه فشار هاست.

وی بیان کرد: رکن اصلی موفقیت آموزش و پرورش عنصر معنویت است که عدالت را در پی دارد؛ لذا بدخواهان بدنبال نابود کردن انسان‌ها هستند؛ چون معنویت ندارند.

حجت الاسلام علیمرادی گفت: مناجات شعبانیه ظرفیت عظیمی برای افزایش معنویت است و جا دارد، مدیران و مربیان مدارس در کنار قرآن به نهج البلاغه و سایر ادعیه‌ها هم توجه داشته باشند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز گفت: همگان باید با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبیبن جایگاه انقلاب، دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: در راستای یادواره سردار شهید ماشاالله رشیدی با حضور یکی از سرداران دوران دفاع مقدس خدمات نظام اسلامی در مدارس بخش طغرالجرد تبیین و زمینه برای گسترش مکتب سردار دل‌ها رقم خورد.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان تصریح کرد: دانش آموزان مدارس سفیران خوبی برای والدین هستند و باید کار‌های فرهنگی در مدارس تقویت شود.

توکلی بیان کرد: شهرستان کوهبنان در دور‌های گذشته در انتخابات از مشارکت بالایی برخوردار بوده که در دور قبلی بیشتر از ۷۳ درصد مردم شهرستان در عرصه انتخابات شرکت کردند؛ پس همگان باید تلاش کنند مشارکت در این دوره از انتخابات افزایش پیدا کند.

فرماندار کوهبنان گفت: مجلس خبرگان رهبری نقش مهمی در عزت و اقتدار ایران اسلامی دارد باید تلاش کنیم مجلسی قوی و با اقتدار داشته باشیم؛ البته شاهد لطف و عنایت ویژه خداوند به خبرگان رهبری طی سالیان گذشته بوده ایم.

در ابن جلسه پیرامون حصارکشی مدرسه دخترانه فاطمیه، فراهم کردن مقدمات امتحان نهایی، استفاده از ظرفیت سایر ادارات برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و... بحث و تبادل نظر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار