رفع موانع ۲۶ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

در پانصد و شصت و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و هفتادمین کارگروه احیا و فعال‌سازی واحد‌های راکد استان فارس، مسائل و مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پانصد و شصت و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و هفتادمین کارگروه احیا و فعال‌سازی واحد‌های راکد استان فارس با هدف حل و فصل مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در شیراز برگزار شد.

در این نشست مسائل و مشکلات ۶ بنگاه اقتصادی و ۲۰ بنگاه در کمیته تخصصی ذیل کارگروه به ریاست استاندار فارس و دبیری اداره‌کل صمت و با حضور بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی و راهکار‌های اجرایی اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این نشست گفت: استمرار جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موجب کمک به توسعه اقتصادی و بازگرداندن بنگاه‌های اقتصادی به چرخه تولید می‌شود.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: در این نشست بررسی موضوعات بنگاه‌های اقتصادی در زمینه پالایش نفت و فرآورده‌های نفتی، انواع چسب صنعتی و ساختمانی، تولید قند و شکر، فرآورده‌های لبنی انواع ناگت و. در خصوص درخواست تسهیلات، تمدید مهلت ضمانت‌نامه، نصب کنتور ثابت آب، تعیین تکلیف بدهی و تامین اجتماعی و ... بود که مورد بحث و گفت‌گو قرار گرفت و در این رابطه تصمیمات و مصوباتی اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.