۲ هزار میلیارد ریال هزینه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری لرستان پرداخت شد

سرپرست بیمه دی لرستان گفت: ۲ هزار میلیارد ریال هزینه‌های تکمیلی درمان ایثارگران استان و افراد تحت پوشش آن‌ها طی سال جاری پرداخت شده است که این رقم تا پایان سال نیز افزایش خواهد یافت.

 بختیار بالت  به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک میلیون و ۵۹۰ هزار بیمه شده تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت پوشش خدمات بیمه دی هستند و در لرستان نیز ۴۷ هزار و ۵۰۰ بیمه شده تحت خدمات درمان تکمیلی می‌باشند.

وی با بیان اینکه بیمه دی ۹ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور دارد افزود: در حال حاضر ۴۰۰ مرکز درمانی از جمله ۹۲ داروخانه و ۹۰ مطب در لرستان طرف قرارداد این بیمه هستند و سهم این استان از ۴۸ شعبه و یکهزار و ۳۰۰ نمایندگی فروش و کارگزاری در کشور، ۴۷ نمایندگی فعال است.

بالت با بیان اینکه بیمه دی جزو پنج شرکت برتر این صنعت در کشور است عنوان کرد: عمده سهام این شرکت متعلق به خانواده شهدا است و در حال حاضر به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده در کشور خدمات ارایه می‌دهد و ۲۰ درصد بازار بیمه تکمیلی کشور در اختیار این شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور ادامه داد: درآمد جامعه، عدم بازاریابی درست و جلب اعتماد مردم برای میل به بیمه از مهمترین دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در ایران است.

بالت با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی بیمه و سابقه۱۹ ساله بیمه دی افزود: کل سرمایه ثبت شده این شرکت در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد و تولید حق بیمه سالانه این سرمایه به ۱۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

برچسب ها: درمان ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.