ادامه بارش برف و کاهش دمای هوا در برخی از استان‌های کشور تا پایان هفته

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوا در برخی از شهر‌های شمالی و غربی کشور و بارش برف در این مناطق تا پایان هفته خبر داد.

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه،‌ ایلام، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، اصفهان و ارتفاعات تهران و البرز بارش و وزش باد پیش‌بینی شده است.

به گفته وی فردا چهارشنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و روز پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده روی می‌دهد.

او می گوید: از اواخر وقت جمعه بارش در نوار شمالی کشور شروع شده و گستره آن شنبه هفته آینده مناطقی از شمال غرب، غرب، مرکز، استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و جنوب شرق را در می‌گیرد. طی این ۵ روز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌ شکل برف خواهد بود.

او گفت: امروز و فردا سرعت وزش باد در شرق و جنوب شرق و یکشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق افزایش می‌یابد که در برخی مناطق باعث خیزش گردوخاک می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام ما کشاورزی و دامداری مشغول هستیم چرا خراسان رضوی برف و باران نمیاد همش غرب کشور بارندگی دارن ولی اینجا هیچی نمیاد بدبخت و بیچاره شدیم مسعولین چرا به فکر ماها نیستند باید حتماً از گشنگی بمیریم
آخرین اخبار