چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد؟ + کاریکاتور

کوروش کمپانی که مدعی بود با حذف واسطه‌ها، گوشی‌های آیفون را به قیمت بسیار ارزان‌تر از نرخ واقعی می‌فروشد، بعد از اعتراض گروهی از شاکیان، ۸ بهمن‌ماه جاری پلمب شد.

امیرحسین شریفیان که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.

کاریکاتور

منبع: تسنیم

برچسب ها: کاریکاتور ، کمپانی ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
خلائق هرچه لایق
Iran (Islamic Republic of)
رضا احمدی
۱۲:۰۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
سرباز فراری ؟
تو مملکتی که همه جاش پر از فساد و رانته
این تازه یکی از اون میلیون نفره
بعد میگن ما داریم به قله داریم می رسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
آدم دزد فقط مال مردم را نمی‌برد بلکه کل زندگی مردم را نابود می‌کند باید این را تحویل طلبکاران دهیدتا درس عبرت شود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
من یه سوال دارم یه نفر بخواد یه مغازه بزنه برای جواز کسب ازش کارت پایان خدمت میخوان چطور ایشون با اینکه سرباز فراری بوده تونسته یه شرکت با این همه تبلیغات بزنه؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
اینو باید به اونایی بگید که تا جلوی این افراد گرفته می شد هیاهو به پا می کردند که جلوی آزادی می گیرند؛ خودرو آمریکایی ورودش ممنوعه ، ولی آیفونی که از همه چیز تهاجمی تر هست به ایران آزاد بود !!!! ورود ایسنتاگرام و هر شبکه اجتماعی که هیچ تعهد اخلاقی هم ندارند به کشور راحت باز شد ، جلوش نگرفتند تا آزادی باشه ، ولنگاری شد ، یک عده کسب و کار قانونی داخل گذاشتند، بعد وابستگی دسترسی قطع شد . امثال این آقا مردمی بالابردند که راحت در این شبکه ها کم سواد شناخته می شوند ، چون هر مزخرفی رو به مردم می گویند و مردم هم که سواد رسانه ای درستی در این شبکه ها ندارند می پذیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
جدا از این مسائل که یک سرباز فراری چجوری شرکت ثبت کرده و از کشور خارج شده،چجوری اینهمه پول و از کشور خارج کرده؟ مردم اگه بالای ۲۰۰ میلیون از پولشون و بخوان بگیزن باید صدتا مدرک بیازن اونم تا یه سقفی باز قطعا برای تک تک این تخلفات کسانی پشتش بودن و تطمیع شدن که اونارم باید شناسایی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
دمش گرم. شیر مادرش حلالش. به قول مجری اینترنشنال کدوم نادانی فکر کرده به جای پرداخت ۵۰ میلیونی برای گوشی اپل یکی میاد و با نصف قیمت بهشون گوشی میده!
با کدوم عقلی اینکار را کردند؟
واقعا سزاوار نکوهش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
مهم این نیست که الان اعلام کنید ایشون سرباز فراری بوده،مهم اینه که این سرباز فراری چطور مجوز کار گرفته،چطور اینهمه وقت به کلاهبرداری مشغول بوده،بچه های ما به ازای یک ترم اضافه در دانشگاه موندن باید از نظام وظیفه تاییدیه بگیرن تا بیمه شون برقر ار بشه،به ازای موندن پشت کنکور ارشد باید هفت خان رستم رو توی نظام وظیفه طی کنن.این قانونا فقط واسه مردم عادیه.
پس کلاهبردار فقط ایشون یا سلبریتی تبلیغ کننده نیست.کلاهبردار اصلی ه مسئولین خسته ای هستن که اینهمه مدت تو غار خوابشون برده بود.تازه فاعه اینجاست که میگن از کشور خارج شده????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
انسان باید کمی فکر کند. سبحان الله 10 حسنه دارد و سلام کردن 69 حسنه دارد. مهم ترین هدیه خدا به بشر که صلوات است و سلام به 14 معصوم است 1000 حسنه دارد. تازه همین رو هم خدا مجاز کرده است که این صلوات این گونه باشد. اون وقت حالا سلطان محمود خواسته صلوات 10 هزار تایی برای ما بگذارد جای تعجب نیست؟ زیارت عاشورا با تکرار چند صد مرتبه ای و دو رکعت نماز 1000 در 1000 حسنه دارد اون وقت بدون چند صد مرتبه گفتن بلکه به نیت 100 مرتبه و بدون نماز هم می خواهیم 100000 در 100000 هزار حسنه کسب کنیم جای تعجب نیست. یک نماز هست گفته می شه که در جمعه ماه رجب بین ظهر تا عصر خوانده بشه 1000 حسنه تا انتهای عمر به ازای هر روز می دهد اون وقت 40 دقیقه صلوات فرستادن معادل 1000 صلوات می شود 1 میلیون حسنه. حالا به من بگویید شما که گفتی سرباز فراریه این یک نفره سلطان جون پس برای بقیه هم همین آبرو رو ریختی. فکر می کنی بدعت در سرنخ ها شما رو به چنین نتیجه ای رسانده یا چون جالب بود شما هم انتشار دادی؟!قبلش باید مردم بدانند که او این گونه هست یا نه ، نه بعدش. او حق مردم را از بین برده یعنی حق الناس. در ابتدا اعمال مستحب و واجب اند. او در واجبی که معامله بوده ابتدا حق الله که شامل قلب و زبان و عملش بوده را به شیطان فروخته و بعد حق النفس را شامل حق قلب او بوده و حق زبان و حق عملش را و به تن خود در مقابل آتش رحم نکرده و بعد که منافق شده آمده حق مردم را خورده و حق قلب مردم یعنی اعتماد را جلب کرده و بعد حق زبان را با تبلیغات پیموده و بعد حقوق مردم را خورده. و گریبان گیر او هست و همه را در معامله شریک جرم کرده است. حالا شما هم یاد بگیر بقیه سربازان به اصطلاح فراری هم همین گونه اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
برای اشخاص طمعکار و پینوکیو مانند دام های رنگی و مختلف زیاده امثال کوروش کمپانی ها تمومی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
سرباز فراری چطور از کشور خارج شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
چطور یه سرباز فراری تونسته از کشور خارج بشه. ما به پشتوانه کارت دانشجویی از یه شهر به شهر دیگه میریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
اگر او یک فرد سیاسی و مخالف بود و حرفی زده بود همان هفته اول دستگیر شده بود ولی دزد و اختلاسگر و مافیا باشی تا جاییکه گندش در نیومده آزادی پس ایمان آوردید که ما چقدر آزادی در مملکت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
همین وقتی موانع کارت پایان خدمت بردارید همین البته کار از ریشه خرابه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
الان دقیقاً دزدی و کلاهبرداری این آقاپسر چه‌ربطی به داشتن یا نداشتن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی دارد؟؟؟؟!!! یعنی اگر این آقا کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی داشت دزدی یا کلاهبرداری نمی‌کرد؟؟؟!!! یا با پول بادآورده بسیار، قاچاقی اَز کشور فرار نمی‌کرد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
در تمام دزدیها رد پای باج خورها حتما هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
نقش دستگاه های نظارتی و مسئولین را توضیح دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
فقط باید گفت خاک تو سر سازمان های امنیتی کشور کنن که به قول خودتون یک سرباز فراری راست راست میرفته تبلیغ هم میکرده و اونا کاری هم نمیکردند حتی وظیفه عمومی هم سراغش نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
پس این همه دستگاههای نظارتی کجا تشریف دارن که مسئولیت اونها به گردن سلبریتی ها انداخته میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
بازم سل بریدیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
همه این کلاهبردار ها از ایران خودرو و سایپا یاد می‌گیرند
آخرین اخبار