اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد چهارشنبه دوم اسفند در دامغان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی  نماینده ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان به میزبانی ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان بیان کرد: اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم معنوی یاد و خاطر ۱۱۳ شهید روحانی و طلبه استان سمنان گرامی داشته می‌شود، افزود: سخنرانی، ذکر خاطرات، مداحی و مرثیه سرایی، شعرخوانی و روایت گری و … در زمره بخش‌های این کنگره است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه این کنگره در قالب کنگره سه‌هزار شهید استان برگزار می‌شود، گفت: کنگره بزرگ سه هزار شهید استان نیز بهار سال آتی در سمنان برگزار خواهد شد.

دیباجی با بیان اینکه پنج فیلم مستند درباره شهدای روحانی و طلبه استان سمنان تهیه شده است، ابراز کرد: ۲۵ عنوان کتاب برای معرفی شهدای روحانی و طلبه استان سمنان نیز تهیه شده است.

وی با بیان اینکه دو عنوان کتاب در اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان رونمایی می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و نقش روحانیان در دفاع مقدس و انقلاب، محور اصلی این کتاب‌ها و مجموع اجلاسیه مذکور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار