۱۲۰ واحد صنعتی در زنجان برای گرفتن تسهیلات به بانک‌ها معرفی شد

رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با گذشت چهار ماه از زمان ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون ۱۲۰ طرح و واحد صنعتی در استان به میزان هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال جهت اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.

حبیب الله عباسی روز دوشنبه در جلسه بررسی طرح های صنعتی استان  زنجان با بیان اینکه ۱۲۰ واحد صنعتی در زنجان برای گرفتن تسهیلات به بانک‌ها معرفی شد گفت: سهم استان از این تسهیلات بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۲ برابر این ظرفیت به بانک ها معرفی شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: تا پایان بهمن ماه بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹ طرح تولیدی پرداخت شده و مابقی پرونده ها در دست بررسی در بانک هاست.

رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: قرارداد عاملیت پرداخت تسهیلات با بانک های ملت، صنعت و معدن و توسعه تعاون است.

عباسی در خصوص شرایط تخصیص تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: برای واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری امکان پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال وجود دارد.

وی افزود: طرح های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد نیز می توانند از تسهیلات سرمایه ثابت تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.