بهره برداری از شرکت تولید بستنی در ملایر

شرکت بستنی با تولید ۱۰۰ نوع محصول و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ملایر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ملایر در مراسم بهره‌برداری این شرکت گفت: با حضور سرمایه‌گذار و متخصصان ملایری، یکی از به روزترین واحد‌های زیرمجموعه محصولات لبنی ساخته شد که سالانه قادر به تولید یک‌هزار و ۵۰۰ تُن محصول است.

سلمان اسماعیلی افزود: واحد تولیدی مشابه این واحد در غرب کشور نداریم که در این مرحله از افتتاح، برای ۲۲ نفر اشتغال مستقیم و ۱۰۰ اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

او با بیان اینکه این شرکت تحول خوبی در حوزه محصولات لبنی استان و غرب کشور ایجاد می‌کند، تأکید کرد: امروز با حضور استاندار همدان عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن کشور در قالب ۲ شهرک ایمان و امید در زمینی به مساحت ۵۱۵ هکتار آغاز می‌شود و این هدیه بزرگ و ماندگار دولت سیزدهم به مردم ملایر است.

مدیرعامل شرکت به طعم لبن پارسیان نیز افزود: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شخصی آغاز شد.

زهره‌وند گفت: برای کمک به چرخه تولید تمامی دستگاه‌ها از بهترین تولیدات داخلی تهیه و نصب شده و چشم‌انداز ما برای آینده تامین بستنی علاوه بر سطح استان، در نظر داریم تولید بستنی کارولین با بهترین کیفیت با برند‌های موفق در ایران و جهان است و بتوانیم رقابت سالم داشته باشیم.

او افزود: این شرکت توانایی تولید حدود ۱۰۰ نوع بستنی به صورت روزانه را دارد و ظرفیت ایجاد اشتغال ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.