آغاز عملیات اجرایی پارک ورودی شهر خرم‌آباد در اسفندماه

شهردار خرم‌آباد گفت: عملیات اجرایی احداث پارک ورودی شهر از سمت بروجرد که شامل پارکینگ، الاچیق، فضای خدماتی، نمازخانه و فضای خدماتی است اسفند ماه آغاز می‌شود.

داریوش بارانی بیرانوند  با اشاره به اینکه نخستین چیزی که در ذهن هر گردشگر در انجام سفر‌ها اثر می‌گذارد، ورودی شهر‌ها است، اظهار کرد: در واقع ورودی شهر‌ها تصویری از آن شهر را در ذهن او حک می‌کند بنابراین ساماندهی و توجه به ورودی شهر اهمیت فراوانی دارد.
وی بیان کرد: در راستای ساماندهی ورودی شهر خرم‌آباد از سمت بروجرد به دنبال ایجاد یک پارک ۱۸ هکتاری هستیم که مشاور آن هم تعیین شده است.
شهردار خرم‌آباد گفت: پارک ورودی شهر شامل پارکینگ، الاچیق، فضای خدماتی، نمازخانه و فضای خدماتی است، در واقع ما به دنبال این هستیم که یک فضای مناسبی را برای مسافران در ورودی شهر ایجاد کنیم.
بارانی بیرانوند گفت: در ورودی شهر همچنین بنا داریم پل تفرجگاهی که تپه کاسیت را به تپه‌های زیر مسکن مهر وصل می‌کند، در واقع نقش دروازه ورودی شهر را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اعتبار ساخت این مجموعه ۱۰۰ میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: کلنگ احداث فضای سبز و پل تفرجگاهی ورودی شهر اسفندماه بر زمین زده می‌شود، برنامه ما این است که سال ۱۴۰۳ بخش عمده‌ی از کار انجام شود.
 

برچسب ها: پارک شهر ، مرمت سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
پارکینگ و سرویسهای بهداشتی مناسب خیلی مهمه توی یک فضای خدماتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ولله خو
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
از اینکه به فکر احداث پارک هستید جای خوشحالی دارد اما پارک واقعا به اول به پارکینگ خودرو احتیاج دارد چون خانواده ای که وارد پارک می‌شود اول دنبال جای امنی برای خودرو می‌گردد بعد به فکر استراحت می‌افتد همچنین احداث سرویس ودستشوی ولوله آب هم مهم هست وخیابانها اول تسطیح وهدایت آب‌های سطحی را پیش بینی می‌کنند وزیرانی آسفالت حتما از مخلوط تومان وشیرینی به ضخامت حداقل ۳۰ سانت وبا تراکم لازم انجام وبی عرضی آسفالت هم مهم هست بعد آسفالت انجام گیرد چرا که اگر آب سطحی آسفالت سریع دفع نشود باعث نشست وترکهایی در آسفالت می شود ودیگر هرچقدر آسفالت مجدد وتعمیرات انجام شود بی فایده هست وزیر سازی بسیار مهم میباشد وهمچنین جاده ورودیهای شهر دولاین دیگر جوابگوی خودروها نمی‌باشد واحتیاج به تعریض دارد واضافه کردن یک لاین به عرض جاده ضروری به نظر می‌رسد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
درود بر شهردار محترم ، امیدوارم این طرح به سرانجام برسه و در ابتدا یا میانه راه رها نشود مثل الباقی طرح های کل استان
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۳۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
همین که متوجه بشید ورودی شهر نقش قابل توجهی در تصویر کلی شهر دارد خیلی پیشرفت حاصل شده