افتتاح کانال تلویزیونی انتخاباتی آبشاران در گلستان

کانال تلویزیونی انتخاباتی آبشاران، ویژه حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر امروز افتتاح شد.

رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان در مراسم افتتاح این شبکه در رامیان گفت:کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی این روز‌ها که در مرحله پخش آزمایشی قرار دارد برنامه‌هایی با هدف آشنا کردن مردم با فرهنگ و باور‌های مختلف و برنامه‌های انتخاباتی تبلیغی و تهییجی پخش می‌کند.

او افزود: برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها از سوم اسفند پخش می‌شود و علاوه بر بارگذاری محتوای ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های متقاضی، مناظره داوطلبان نیز پخش خواهد شد.

شکری نیا گفت: هر نامزد متقاضی در ۷ مناظره دو ساعته شرکت می‌تواند شرکت کند و این روز‌ها مشغول ضبط مناظره‌ها در صداوسیمای گلستان هستیم.

او افزود: سهم گلستان ۶ کانال به تعداد حوزه‌های انتخاباتی استان با نام‌های هیرکان، آبشاران، قابوس، خلیج گرگان، نگارستان و کبودوال است.

مدیر کل صداوسیمای گلستان گفت: مردم می‌توانند از طریق گیرنده دیجیتال، کانال مورد نظر خود را جستجو و تماشا کنند.

همچنین سید علی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان در این مراسم با قدردانی از صداوسیما در راه اندازی کانال‌های تلویزیونی با اقدامی جهادی گفت: این شبکه‌ها بستری را برای عدالت تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

مهاجر گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن آغاز شده و تبلیغات رسمی نامزد‌های مجلس شورای اسلامی نیز از سوم اسفند تا دهم اسفند انجام خواهد شد.

اوو تصریح کرد: هر نامزدی که در سامانه معرفی شده از سوی صداوسیما ثبت نام کرده باشد می‌تواند از ظرفیت تبلیغات در این شبکه‌ها استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار