۱۰۰ سهمیه استخدام دولتی به استان سمنان تعلق گرفت

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ سهمیه استخدام دولتی به استان تعلق گرفت، گفت: داوطلبان در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین شرکت خواهند کرد.

 ابوذر عرفانی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه فرآیند اجرایی طرح شهید زین الدین بر اساس مجوز‌های صادر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری خواهد بود، گفت: از میان جوانان نخبه و مؤمن ۱۶ نفر در استانداری و ۱۶ نفر نیز در مجموعه پارک علم و فناوری مشغول به کار خواهند شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه از ۴۸ سهمیه باقی مانده نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت ۱۹ نفر، جهاد کشاورزی ۱۸ نفر و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ۱۱ سهمیه اختصاص خواهد یافت.

عرفانی با بیان اینکه این سهمیه‌ها از طریق آزمون تعیین می‌شود، ابراز کرد: آزمون همزمان با ۱۹ استان در سطح کشور، توسط جهاد دانشگاهی و در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس قانون، برای داوطلبان متأهل مشمول قانون جوانی جمعیت، ایثارگران و جامعه تحت پوشش بهزیستی سهمیه استخدامی به میزان ۲۵ درصد برای ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال اسارت و بالاتر و همچنین پدر، مادر، خواهر و برادر شهید در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار