دستیار استاندار سیستان وبلوچستان:

شناسایی و حل مسائل خرد مردم اولویت اصلی ستادحکمرانی است

جعفری در امر مردمی سازی دولت گفت: شناسایی و برطرف کردن مشکلات و مسائل خرد مردم در استان جزو اولویت‌های اصلی ستاد حکمرانی است.

رضا جعفری دستیار استاندار سیستان وبلوچستان در جلسه فعالان عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بانوان، ورزشکاران و مطالبه گران شهرستان خاش گفت: مردمی سازی نباید صرفاً در شعار و حرف باشد بلکه زمانی این موضوع به طور خاص عملیاتی می‌شود که مردم پای کار آمده و به معنای واقعی احساس کنند دیده می‌شوند و در امور ایده پردازی، تصمیم گیری و تصمیم سازی و نظارت دخیل هستند و تمام تلاش ما نیز این است که این وعده در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود. 

به گفته جعفری؛ تجربه ثابت کرده که هرکجا مردم پای کارآمده اند نتایج موفق و خوبی کسب شده که حضور جهادی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و انتخابات نیز یکی از مهمترین این عرصه هاست و همواره مردم عزیز ایران اسلامی با حضور جهادی و میدانی خود مُهر تاییدی بر حمایت و پیروی خود از اصل ولایت فقیه و عشق به میهن زده اند و قطعاً در انتخابات اسفندماه نیز کاری خواهند کرد که تمام دنیا از حضورشان متحیر خواهند شد. 

دستیار ویژه استاندار افزود: به فضل الهی و با تلاش‌های صورت گرفته اکثر شهرستان‌های استان دارای دستیاران فرماندار است و به همه آن‌ها تکلیف شده تا در هر شهرستان یک پروژه مردمی سازی تعریف شود و از مرحله ایده تا اجرا و حصول نتیجه نهایی به طور کامل پیگیری شود و ما نیز بر حسن اجرای طرح‌ها نظارت مستمر داریم. 

جعفری تاکید کرد: حضور گروه‌های نخبگانی، معتمدین، فعالان عرصه فرهنگی اجتماعی و بانوان و دانش آموزان در تصمیم گیری و تصمیم سازی بسیار موثر است و ما نیز به دنبال تحقق آن هستیم و هسته‌های فکری و مشورتی و کارگروه‌های تخصصی هر بخش نیز ایجاد شده و در حال تکمیل این کارگروه‌ها هستیم. 

شایان ذکر است در این جلسه فعالین عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بانوان، ورزشی به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند که دستیار ویژه استاندار نیز به پاسخگویی آن‌ها پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار