تظاهرکنندگان آمریکایی خواستار بازداشت سناتور تد کروز شدند

تظاهرکنندگان حامی فلسطین در آمریکا با متهم کردن سناتور جمهوری‌خواه این کشور به همدستی در نسل‌کشی غزه، خواستار بازداشت او شدند.

 تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه تگزاس روز شنبه برای دومین بار در یک هفته گذشته با جمعیت پر سر و صدای تظاهرکنندگان علیه جنگ خونین رژیم صهیونیستی در نوار غزه روبرو شد.

براساس گزارش القدس العربی، کروز که از اعلام حمایت مستمر از قتل عام رژیم صهیونیستی در غزه ابایی نداشت، در پستی در شبکه اجتماعی نوشت: برای دومین بار در این هفته، معترضان ضد اسرائیلی به مقابل خانه من آمدند. این اعتراض باعث آزار خانواده و همسایگانم شده است.

این سناتور جمهوری خواه آمریکایی که هزاران دلار کمک مالی از لابی صهیونیستی در آمریکا دریافت کرده است، گفت: «من افتخار می‌کنم که در کنار اسرائیل هستم.» کروز با ابراز ارادت شدید خود به رژیم صهیونیستی، در پست بعدی در پلفترک X، سرود صهیونیستی را به اشتراک گذاشت و نوشت: «Ana Yisrael Chai!» که یک عبارت عبری به معنای «زنده باد مردم اسرائیل» است.

تابلوهایی در دست تظاهرکنندگان بود که در یکی از آن‌ها شهدای کودک غزه را نشان می‌داد و شخص دیگری تابلویی را در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: تامین مالی نسل‌کشی را متوقف کنید .برخی از آن‌ها فریاد می‌زدند تد کروز خواهی دید فلسطین آزاد خواهد شد. تد کروز، چه می‌گویی؟ امروز چند کودک را کشتی؟

این گروه همچنین شعار می‌دادند: تد کروز، تو نمی‌توانی پنهان شوی، ما تو را به نسل‌کشی متهم می‌کنیم. در شعار دیگری، این گروه اصرار داشت که کروز به دلیل حمایت از اسرائیل باید در زندان باشد. تظاهرکنندگان همچنین در مقر یک رویداد جمع آوری کمک‌های مالی برای کروز تجمع کردند و علیه حمایت وی از قتل عام رژیم صهیونیستی در غزه شعار سر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار