حضور در انتخابات تقویت نظام اسلامی را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حضور در پای صندوق‌های رای، تقویت نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد و باید به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در نشست با دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: در مقطع کنونی ملت ایران، با حضور پرشور در انتخابات نقشه‌های دشمن را برملا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماه شعبان و رمضان فرصتی مغتنم برای ایجاد و افزایش ظرفیت‌های اخلاقی، معنوی و ایمانی در بین افراد است، گفت: بخشی از این ظرفیت‌ها با خواندن ادعیه و مناجات محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت عزت‌مندانه به ملت را برعهده دارند، گفت: گاهی این خدمت‌رسانی با حُسن اخلاق و گاهی با مکارم اخلاق که در درجه بالاتری قرار دارد، انجام می‌شود.

وی با اشاره به شاخص‌های اخلاقی جمعیت هلال احمر افزود: خدمت به مردم باید بدون توقع و با هدف رضایت خداوند همراه با اخلاص انجام شود و خدمت در راه خدا رمز موفقیت است.

به گفته وی، در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی پیشرفت‌های محقق شده در هر بخشی بر اساس معیار‌های اخلاقی بوده و هر جا کاستی وجود دارد بر اساس دنیامحوری انجام شده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برخی از مسائل جزو وظایف جمعیت هلال احمر نیست و در حاشیه قرار دارد، افزود: این جمعیت با نگاه فراجناحی و گروهی در تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم دارد.

وی با اشاره به اهمیت انجام کار‌های فرهنگی تاکید کرد: عمق‌بخشی به مسائل فرهنگی باید در اولویت کار‌های این حوزه قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


نکونام خاطر نشان کرد: حضور نوجوان و جوانان در جمعیت هلال احمر فرصتی برای پرورش انسان‌هاست و باید مسائل تربیتی، فرهنگی، اعتقادی، اخلاقی و پایبندی به سنت اسلام و آداب دینی در بین این جمعیت گسترش یابد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر همیشه و در همه جا به یاری نیازمندان و افراد گرفتار در برف و کولاک و حوادث مختلف می‌آیند و صادقانه و بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار