اختصاص هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طرح تام به واحدهای تولیدی لرستان

استاندار لرستان گفت: ۱۲هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طرح تام (تامین و حمایت مالی واحدهای استانی) برای ۱۷ واحد تولیدی استان اختصاص یافته است.

فرهاد زیویار در دیدار با ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، افزود: با توجه به رایزنی های انجام شده انتظار می رود بانک ملی ایران اقدامات لازم را برای تسریع در روند اجرای طرح تام و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان انجام دهد.

وی بیان کرد: طرح تام در راستای تامین و حمایت مالی از واحدهای استانی پیرو قرارداد بین بانک ملی، شرکت ایمیدرو و واحد طرح و برنامه وزارت صمت است که در راستای اجرای این طرح ۲۰ واحد تولیدی استان مشمول دریافت تسهیلات هستند که تاکنون سه واحد به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

استاندار لرستان ادامه داد: تعداد ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی دیگر مشمول این طرح در لرستان در صف انتظار هستند که پس از دیدار امروز روند دریافت ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات آنها نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت تا زمینه اشتغال سه هزار نفر فراهم شود.

زیویار همچنین در این نشست خواستار افزایش حد اعتباری برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله نساجی بروجرد شد که مورد موافقت مدیرعامل بانک ملی ایران برای پیگیری و تسریع در روند پرداخت آن قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
این آقا خودش پرونده فساد اداری داره بعد میخواد تو استان محروم پیشرفت حاصل بشه