۵۶ هزار نفر زیر پوشش بیمه دی آذربایجان غربی

مدیر بیمه دی آذربایجان غربی گفت: ۵۶ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه دی قرار دارند.

 مدیر بیمه دی آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد تاسیس این بیمه در گفتگو با خبرزنگاران با بیان اینکه در کل کشور یک میلیون و ٧٠٠ هزار تحت پوشش بیمه دی قرار دارند.  اظهار کرد: از این میزان ۵۶ هزار نفر از جمعیت استان آذربایجان غربی را شامل می شود.

سعید ابراهیمی بسطامی گفت: بیمه دی در سال ١٣٨٣ تاسیس گردید و در سال ١٣٩۶ با توجه به سیاست دولت خدمات بیمه‌ای در حوزه درمانی به خانواده‌های جامعه هدف بنیاد شهید و جانبازان و امور ایثارگران انجام می‌دهد. 

این مدیر بیمه ای ادامه داد: بیمه دی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۵٠٠ میلیارد ریال به صورت مستقیم و ٩٠٠ میلیارد ریال برای مراجع طرف قرارداد پرداخت شده است. 

ایجاد شعبه تخصصی درمان بیمه دی در ارومیه 

مدیر بیمه دی آذربایجان غربی از ایجاد شعبه تخصصی درمان در ارومیه خبر داد و گفت: در کل استان در ۶٠ دفتر نمایندگی و پیشخوان دولت ارائه خدمات صورت می‌گیرد.

ابراهیمی بسطامی با اشاره به اینکه بیمه دی با ٢۵٢ مرجع درمانی طرف قرارداد است تاکید کرد: برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر بخش ویژه ایثارگران در بیمارستان خصوصی شمس ارومیه دایر گردیده است. 

وی از خدمت دارورسانی به افراد تحت پوشش در استان نیز خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت سالمندی برخی از خانواده‌های جامعه هدف دارو‌های افراد تحت پوشش به درب منازل ارائه می‌شود. 

مدیر بیمه دی آذربایجان غربی ادامه داد: بیمه دی شرکت سهامی عام و در بورس قابل واگذاری و خریداری است و ٣۶٠ میلیارد تومان حاصل از سود سهامداران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و سرمایه اسمی شرکت به بیش ١٠ هزار میلیارد تومان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.