معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

قابلیت‌های استان با افزایش تعداد سرمایه گذاران به فعلیت می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ضرورت به روزرسانی ضوابط و دستورالعمل‌ها در جهت پیشرفت استان و جذب بیشتر متقاضیان و به فعلیت رسیدن قابلیت‌های استان الزامی است.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فعالیت‌های خوب عمرانی انجام شده در سالیان اخیر و ارتقاء شاخص‌های عمرانی و زیر ساختی، تعداد متقاضیان سرمایه گذاری در استان افزایش یافته و در حال حاضر ضرورت به روزرسانی ضوابط و دستورالعمل‌ها در جهت پیشرفت استان و جذب بیشتر متقاضیان و به فعلیت رسیدن قابلیت‌های استان الزامی است.

وی  در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک اظهار کرد: در حال حاضر متقاضیان بی شماری برای ایجاد و توسعه واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی وجود دارد که نیاز است پیگیری‌های لازم توسط متولیان امر در خصوص اصلاح و بازبینی محدوده، حریم و فاصله این واحد‌ها با شهر‌ها و روستا‌ها با توجه به آلایندگی‌هایی که ایجاد می‌کند، انجام شود.

وی ادامه داد: امروزه در راستای توسعه و ارتقاء تولیدات و صنایع و همچنین حفظ محیط زیست و رفع آلاینده ها، فناوری‌های جدیدی به راحتی در دسترس متقاضیان قرار گرفته که ضروری است متقاضیان، این علوم و فنون را در خطوط تولیدی خود عملیاتی کنند.

گفتنی است؛ در جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک ۱۰ دستور کار مورد تبادل نظر قرار گرفت که از این تعداد ۸ پیشنهاد تصویب و ۲ دستور کار دیگر جهت بازبینی مجدد به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار