بیش از ۸۰ درصد جامعه تحت پوشش بیمه در زنجان خانواده شهدا و ایثارگران هستند

مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان گفت: بیش از ۸۰ درصد جامعه تحت پوشش بیمه دی در این استان از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

علی سیدنژاد مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان با بیان ۶۵ درصد سهام بیمه دی متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است، گفت: یکی از افتخارات شرکت بیمه دی در استان زنجان خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش ۳۰ هزار نفری است که از این تعداد حدود ۲۲ نفر جزو خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.

وی ادامه داد: اسناد درمانی جامعه هدف در ۲۴ ساعت در سامانه ثبت و ظرف مدت کوتاهی تسویه می شود.

سیدنژاد با بیان اینکه بیمه دی در حوزه درمان با ۲۳۶ مرجع درمانی در استان همکاری و قرارداد دارد، اظهار کرد: بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد.

مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان گفت: برای ارتقای خدمات به جامعه هدف، طرح دارو رسان به جانبازان ۷۰ درصد که به تعداد ۹۳ نفر در استان هستند، اجرا می شود و قرار است در ادامه، دایره پوشش این طرح را در استان افزایش دهیم.

سیدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود به ارزیابی های انجام شده از بیمه دی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مجموعه طی چهار سال گذشته در سطح یک توانگری مالی قرار گرفته است.

مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان گفت: سهم این مجموعه از بازار بیمه استان غیر از پرتفوی مربوط به بنیاد شهید، ۲ درصد است و هدف گذاری سال آینده ارتقای آن به سه درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.