نمایشگاه بهاره ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در اهواز برپا می‌شود

رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در نمایشگاه بین المللی خوزستان برپا می‌شود.  

 مراد بدری با بیان اینکه هرسال نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره در ایام پایانی سال در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز به مناسبت ضیافت ماه مبارک رمضان و عید نوروز این نمایشگاه‌ها برگزار خواهند شد.

او افزود: به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی و همچنین واحد‌های صنفی توزیعی و تولیدی خوزستان و باهدف عرضه کالا‌های با کیفیت و با نازل‌ترین قیمت در این نمایشگاه، جلسه‌های متعددی برگزار و مقرر شد با پیگیری و همکاری اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت این نمایشگاه به بهترین شکل توسط اتاق اصناف اهواز برگزار شود.

رئیس اتاق اصناف اهواز ادامه داد: تخفیف‌های ارائه شده، قیمت مناسب، کیفیت خوب، بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا از مهم‌ترین شاخصه‌های برگزاری این نمایشگاه است.

 

آقای بدری  می‌گوید: مکان برگزاری این نمایشگاه در اهواز در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان واقع در انتهای کیانپارس و میدان شهید چمران است.

به گفته او؛ نمایشگاه فروش بهاره اهواز از ۹ تا ۱۵ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به مدت ۶ روز برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف اهواز افزود: انواع کالا‌های اساسی و ضروری برای عموم شهروندان از جمله خوراکی‌ها، خواروبار، گوشت قرمز و مرغ، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، شیرینی و شکلات و آجیل در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

آقای بدری از واحد‌های تولیدی و توزیعی در سطح کشور که دارای توان و ظرفیت شرکت در این نمایشگاه را دارند، دعوت کرد تا در این رویداد اقتصادی و بازرگانی مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.