رایزنی‌های کاظمی‌قمی در دوحه

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان که به منظور شرکت در نشست دوحه به قطر سفر کرده با نماینده ویژه انگلیس دیدار کرد.

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان که به منظور شرکت در نشست دوحه به قطر سفر کرده، با نماینده ویژه انگلیس و همچنین نماینده حکومت سرپرست افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در خصوص این دیدار‌ها در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: گفتگو با نماینده ویژه انگلیس در دوحه بحث بر سر این سوال بود: قدرت اجرایی و میزان اثرگذاری هماهنگ‌کننده بین‌المللی برابر آوار چندین دهه مشکلات ناشی از تجاوز خارجی در امور افغانستان چگونه تعریف شده است؟ به قول مولوی‌ در دو جهان یگانه تعجیل مکن در رفتن، چون زمانه تعجیل مکن.

کاظمی قمی همچنین در پستی دیگر درباره دیدار با نماینده حکومت سرپرست افغانستان نوشت: در گفتگویی مفصل، سودمند و صریح با نماینده حکومت سرپرست افغانستان در دوحه تاکید شد؛ قرن‌ها همجواری، هموندی و همسایگی، توام با همکاری در حوزه تمدنی مشترک، دینی یکسان و فرهنگی همسان سبب شده دفاع از کیان همه اقشار مردم افغانستان فارغ از سیاست‌ها و صورت‌ها مبنای دیپلماسی ایران باشد.

برچسب ها: افغانستان ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار