بیش از هزار میلیارد ریال در صنعت توزیع برق سمنان سرمایه‌گذاری شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال برای اولین بار در قالب طرح‌های مختلف در صنعت برق این استان سرمایه‌گذاری شد.

سیدمحمد حسینی نژاد گفت: ۶۲ طرح صنعت توزیع برق استان سمنان در قالب طرح های عمرانی و اقتصادی که در شهرستان های استان در دهه فجر امسال و با حضور استاندار سمنان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران و جمعی از مسئولان، افتتاح شد.

وی بیان کرد: هفت طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق با اعتبار ۱۰۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال و ۱۱ طرح تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار با مبلغ ۶۱۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از جمله طرح های افتتاح شده محسوب می شوند.

وی بیان کرد: ۶ طرح تامین برق متقاضیان جدید در نهضت ملی مسکن با اعتبار ۹۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال، ۱۸ طرح احداث تجهیزات و تاسیسات توزیع برق با اعتبار ۳۲۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال، ۱۱ طرح توسعه و احداث شبکه های توزیع برق با مبلغ ۳۲۰ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال و همچنین هشت طرح نصب تجهیزات الکتریکی و هوشمندسازی شبکه با مبلغ ۳۷۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار