عنوان مدرسه پژوهشی برتر کشور به مدارس سما رسید

مدارس سما چهارمحال و بختیاری به عنوان مدرسه برتر و راهبر برتر پژوهشی شناخته شدند.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آیین اختتامیه جشنواره دست سازه‌ها و اختراعات و دومین رویداد سراسری پژوهشگران مدارس سما در زنجان برگزار شد.

وی افزود: مجموعه مدارس سما استان برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرسه برتر و راهبر برتر پژوهشی در جشنواره کشوری دست سازه‌ها و اختراعات موفق به دریافت لوح تقدیر شد.


بیشتر بخوانید


رحیمی، چاپ کتاب، چاپ نشریات، مجله و فصلنامه، چاپ مقالات در مجلات علمی و نشریات، ارائه مقاله در همایش‌های علمی و پژوهشی، اختراعات، دست سازه‌ها و ارائه در مسابقات و جشنواره‌ها، افتخارات پژوهشی و فعالیت انجمن‌های علمی، پژوهشی و مهارتی را از جمله ملاک‌های ارزیابی دانش آموزان مدارس سما در جشنواره کشوری دست سازه‌ها و اختراعات عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هم اکنون ۵ مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه سما در فارسان، لردگان و اردل مشغول فعالیت آموزشی هستند.

رحیمی ادامه داد: مدرسه ابتدایی دخترانه در فارسان، مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه در لردگان و مدرسه متوسطه اول و دوم پسرانه در اردل تعلیم و تربیت دانش آموزان این سه شهرستان را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار