معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

تردد در جاده‌های کوهستانی آذربایجان‌شرقی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف در روز‌های گذشته موجب لغزندگی جاده‌های استان شده و تردد در مناطق کوهستانی با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

آقای رسول زاده با بیان اینکه در برخی از محور‌های ارتباطی آذربایجان شرقی بارش برف در جریان است گفت: بارش برف در گردنه‌های شیبلی در بستان آباد و پیام در مرند و قره بابا در آزادراه پیامبر اعظم موجب کندی تردد در این مناطق شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است اظهار کرد: اکنون گروه‌های راهداری استان با حضور در محور‌های ارتباطی مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به لغزندگی جاده ها رانندگان برای تردد در مناطق کوهستانی و برف گیر استان خودروی خود را به تجهیزات و پوشاک زمستانی مجهز کنند.

آقای رسول زاده ادامه داد: رانندگان و مسافران از انجام سفر‌های غیرضروری به مناطق کوهستانی استان در هنگام بارش برف خودداری و در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضع آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار