در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سلبریتی‌های حامی کوروش کمپانی محکوم‌اند؛ باید جبران خسارت کنند

مالباختگان یک شرکت فروش تلفن همراه که مالک آن متواری شده و این‌روزها حواشی زیادی ایجاد کرده سلبریتی‌ها را در ترغیب آن‌ها به خرید مقصر می‌دانند.

شرکت کوروش کمپانی که با ادعای فروش گوشی آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است ، این موضوع را پلیس تایید کرده و در پی یافتن مالک و همدستان او هستند.

مالکان این فروشگاه با استفاده از سلبریتی‌ها با جلب اعتماد مردم اقدام به پیش فروش گوشی کردند و حالا تمام کاسبی خود را جمع کرده اند و مردم در پی احقاق حق خود از این شرکت هستند.

مالباختگان این شرکت فروش گوشی معتقدند سلبریتی‌های تبلیغ کننده نقش زیادی در ترغیب آن‌ها به خرید از این فروشگاه را داشته‌اند و در این موضوع نقش اساسی دارند.

حمید رضا محمدی وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرکت کوروش کمپانی که با استفاده از اعتبار سلبریتی‌ها در جامعه با تبلیغات گسترده هموطنان را فریب داده و آن‌ها را اغفال کرده است گفت: این موضوع از دو بعد کیفری و حقوقی بررسی می‌شود که در بحث کیفری به دلیل اینکه سلبریتی‌ها مباشر انجام بزه نبودند و با فرض اینکه عمل این افراد، تشویق به انجام خرید از فروشگاه مذکور بدانیم در سطح معاونت است و چون وحدت قصد میان سلبریتی‌ها و فرد متهم موجود نداشته است نمی‌شود در این موضوع برای سلبریتی‌ها مسئولیت کیفری در نظر گرفت.

وی گفت: در خصوص موضوع مهم مسئولیت مدنی برای سلبریتی‌ها مباحثی وجود دارد، زمانی که فردی دارای اعتبار اجتماعی است و این اعتبار را در مسیری هزینه می‌کند و ضمانت اعتبار شخص خاصی می‌کند، با یک معرفی ساده متفاوت است و در این موضوع رابطه سببیت و ایجاد ضرر برای مردم وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه در این مسئله به خاطر اینکه برای بار اول است موضوعی این چنین به این شکل مطرح و رسیدگی می‌شود برای برخی افراد جای شک و شبهه وجود دارد، اما در این مسئله ضعف قانونی وجود ندارد گفت: در مسئله حمایت سلبریتی‌ها وجود فعل زیان‌بار و رابطه سببیت به وضوع قابل مشاهده است و حتی رابطه مستقیم سببیت وجود دارد، زیرا اعتبار خود را ضمانت شرکت مذکور کرده اند.

این وکیل دادگستری با طرح پرسشی مبنی بر اینکه اگر سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ نمی‌کردند چند درصد از افراد مالباخته اقدام به خرید می‌کردند گفت: شاید تعداد افراد کمتر از ۱۰ درصد آمار کنونی بود.

وی گفت: از نظر قانونی و حقوقی سلبریتی‌هایی که از شرکت مذکور حمایت کردند محکوم هستند و همین موضوع در کشور‌های دیگر برای افراد سلبریتی ایجاد شده و منجر به محکومیت آن‌ها در دادگاه شده است.

محمدی با بیان اینکه سلبریتی‌ها در این پرونده باید جبران خسارت کنند گفت: اکنون هزاران نفر مالباخته در این پرونده وجود دارد و مردم با اعتماد به سلبریتی‌ها به خرید از این فروشگاه سوق پیدا کردند.

وی در خصوص مسئولیت نهاد‌های نظارتی در خصوص وقوع چنین پرونده‌هایی گفت: به طور کلی دادستان تکلیف دارد به عنوان مدعی العموم در موارد مختلف ورود کند و فلسفه وجود پلیس پیشگیری هم همین وظیفه را بر عهده دارند تا قبل از اینکه جرمی به وقوع بپیوندد جلوگیری کنند.

روز گذشته سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ۱۶دی درنامه‌ای به معاونت اجتماعی وپیشگیری ازوقوع جرم قوه قضاییه نسبت به عملکرد کوروش کمپانی ویکی دیگر از توزیع کنندگان گوشی هشدارداده و با ادله اعلام کردم درروند فعالیت آن‌ها شبهه کلاهبرداری وجوددارد لذابرای جلوگیری ازتضییع حقوق مردم لازم است پس از بررسی، برخورد قانونی صورت گیرد.

برچسب ها: کلاهبرداری ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
چه جوری مردم به جون هم افتادن هرکی نسبت به سهم خودش مقصره ۵۰ درصد مبلغین ۵۰ درصد کسی که مجوز داده افراد پولدار آیفون به دست هم بی تقصیر نیستن اکثر افراد جامعه گوشی زیر ده میلیون دارن این شرکت سر پولدارها کلاه گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
نمیشه از طریق پلیس اینترپل(ببخشید آقای جلوداریان فارسیش نمی دونم چی میشه) این ملعون دستگیر کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
ملت و دولت مقصر اصلی که دادگستریه رو ول کردن افتادن دنبال این اون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
کسیکه مجوز داده باید محکوم بشه سلبریتی به اعتبار مجوز دولتی تبلیغ کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
شما معرفید و کسب درامد میکنید چرا مردم قربانی معروفیت شما بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
دنیای ما دنیای دیوانه هاست آدم خطا کرد و گندم خورد، دنبال این هستن خدا رو مقصر کنند چرا گندم آفرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
صدا و سیما برا پدیده خیلی تبلیغ کرد چرا صدا و سیما آون موقع محکوم نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
امام جمعه ها باید مردم رو آگاه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
# چای دبش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
سلبریتی ها تنها مقصر نیستن، من و شما هم اگه بودبم برای ی قرون پول بیشتر با کله میرفتیم، باید یقه کسانی که بدون تحقیقات مجوز بهش دادن و یا کسانی که پولهای کلان گرفتن و بیلبوردهای آنچنانی این آقا رو سراسر شهر اجازه نصب دادن هم گرفت ،چطور آقا سرباز فراری بوده ولی آزادانه تو سطح شهر رفت و آمد میکرده؟چطور اداره اماکن بهش مجوز داده با وجود اینکه رییس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت این آقا مجوز نداشته؟البته بنده فکر میکنم این آقا از پول مردم به بعضی از دوستان پول چایی(رشوه خودمون)پرداخت کرده و حالا که گندش در آمده هیچکس ایشون رو گردن نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
همانطور که سید جواد هاشمی گفتند ما پول می گیریم که تبلیغات کنیم ، در بحث مسایل سیاسی هم همینگونه است پول می گیرند که در مورد فلان موضوع صحبت کنند و‌توئیت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
دوباره قصه همیشگی "کی بود، کی بود، من نبودم. فلانی بود"
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
واقعا کسانی که تبلیغ کردند باید جبران خسارت بکنند دقیقا مثل صدا و سیما که بیش از دو سال کرم عصاره حلزون تبلیغ کرد و بعد دو سال همه فهمیدن همش دروغ بو ه و شرکت کلاهبردار بوده مثل چای دبشی که سالها تبلیغش کرد و حالا معلوم شده چند میلیارد دلار ارز دولتی گرفته و چای آشغال وارد کرد و به اسم چای درجه یک به کمک صدا و سیما غالب کرده به مردم!
Iran (Islamic Republic of)
علی بیرو
۱۳:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
آقا ما فقط پول گرفتیم که تبلیغ کنیم طرف تا دیروز داشت گوشی میداد دست مردم الان فرار کرده رفته به ما چه ارتباطی دارد من که یه هزاری هم نمیدم یعنی ندارم که بدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
نتیجه اعتماد به بنده خدا و غفلت از خدا همین است. اینکه همین جا معلوم شد ،خیلی ها اون دنیا متوجه می شوند . این کمترین عواقب بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
پس اونی که اجازه تاسیس چنین مکانی برای دزدی رو داده چی؟وزارت صنایع باید پاسخگو اصلی باشه که از این ها هیچ ضمانت نامه ای نمیگیره ،
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۹:۵۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
وزارت صمت بهش وحی نمی شده که کی خوبه کی بد. در ضمن کسیو به گناه نکرده مجازات نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
به نام خدا تمام اینا برمیگرده به خود آدم مگه یه انسان عقل وشعور نداره که بدونه وقتی چیزی شبهه دار است تعقل کنه و پولی رو که با زحمت به دست اورده رو درست سرمایه گداری کنه وبا طناب پوسیده این واون وارد چاه نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ماشاله ما هم باید کارشناس باشیم هم اقتصاد دان هم وکیل هم کارشناس دارو هم کارشناس روغن تقلبی پس دستگاه های نظارتی برای چی حقوق میگیرن ؟ این همه ردیف بودجه برای ستاد های پیشگیری از جرم برای چیه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۲۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
احیانا اگر سلبریتی بگه خودتونو از ساختمون بندازین پایین،باید بندازیم؟!
عقل باید داشته باشیم
بعدشم از ریس جمهور گرفته تا نماینده ها هرروز هزاران وعده و دروغ میگن ، که با عمرمون داریم تقاضشو پس میدیم
کی اونارو دادگاهی میکنه؟!
یه روز یکی برجام اورد شد قهرمان
یه روزم یکی برجامو لغو کرد شد قهرمان
ما فقط سالها عمرمون هدر رفت و بیکار و بدبختتر از دیروز
اونموقع که گفتن بورس بورس ، یهو همون موقع برا تمام مردم کد بورسی اجباری بخاطر سهام عدالت درست کردین ، و بود شد کوره پولسوزی ، برین ببین کیا و کدوم نور چشمیا ۲-۳ روز قبلش پولاشونو از بورس خالی کردن
همونا که میگفتن حال بورس ما خوبه
پس اینم مجوز داشت ، الان دولت میدونه کی چقد پول داره ،نمیدونه این انتر خدا میلیارد پول رو جابه جا کرده؟!
بچه ای ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
قبلاً هم از سلبریتی های دوزاری این رفتار سر زده بود و مردم دقیقا تو چاه رفتند....
اغتشاشات اخیر ،خیلی ها پاشون به زندان باز شد،چندین نفر اعدام شدند.....
چرا؟
چون با طناب پوسیده همینا افتادن تو چاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مجرم اصلی مدیر کوروش کمپانی رو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
از منظر نگارنده چنانچه رسانه ملی در تبلیغ انواع تنقلات مضر مانند نوشابه ها و انرژی زاها , چیپس , پوفک و غیره و یا جذب سرمایه های مردم توسط موسسات اعتباری و بعضا بانکهایی که طبق اعلام بانک مرکزی از نظر مالی ناتراز محسوب میشوند مشکلی نداشته و صرفا سیاست کلی برخورد و مجازات خلاصه میشود به شرکت های غیر دولتی ؟ ایا ضرر و زیانهایی که مردم از بابت تبلیغاتی که در خصوص موسسات اعتباری و یا بورس متحمل شده اند قابل قیاس با این مورد می باشد ؟ ایا فردی که اقدام به ثبت نام برای خرید گوشی نموده قبل از واریز وجه , به قیمت ۱۵۰۰ دلاری گوشی در بازار جهانی توجه داشته ؟ ایا نباید با توجه به شکل و حجم تبلیغات و مابه التفاوت قیمت حدودا ۱۱۰۰ دلار , نهادهای نظارتی برای جلوگیری از کلاهبرداری و خسارت اقدام مینمودن ؟! بنظر میرسد با این نوع تحلیل باید همیشه مردم را از هر قشری مقصر دانست و بهترین راهکار برای رفع مسیولیت است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
وقتی یه چهره سرشناس تبلیغ کنه اسمون تا زمین فرق داره مفهومه؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
همه مقصرند! از اونی که پول پرداخت کرد تا گوشی بخره، اونی که واسه کمپانی تبلیغ کرد، فقط این وسط ظاهرا اونی که مجوز داد اصلا مقصر نیست! اون نهاد نظارتی که یکبار از خودش نپرسید این سبک فروش کالا احتمال کلاه برداری توش وجود داره اصلا مقصر نیست! قوه قضائیه و پلیس اصلا مقصر نیست! اگه خود مردم و اون چهره هایی که تبلیغ کردند مقصرند، قوه قضائیه، نیروی انتظامی، اتحادیه صنف تلفن همراه و .... هم مقصرند، چطور گشت دارید یه دست فروش را جمع کنید ببرید، چطور یکی از همین چهره ها تو پیج اش آب بخوره نهادهای امنیتی می فهمند ولی تو روز روشن طرف یک ماه موبایل فروخت، همه هم تبلیغ کردند، دولت هم میگه ما به قوه قضائیه اخطار دادیم، بعد هیچ نهادی هیچ کاری نکرده، دیگه با این حرف ها نمک به زخم مال باخته ها نریزیذ!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دقیقا الان دارن به خاطر منافع شخصی خودشون برای ی کمپانی دیگه تبلیغ می کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
کی از شهرداری شکایت کنه که تو کل شهر بیلبورد زده بود؟
اگه سلبریتی ها پول گرفتن، ده برابرشو شهرداری و دولت گرفتن
نه اینکه اونا مقصر نباشن ، بلکه در کنار اونا اینا ده برابر مقصرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
همه مقصرن به جز دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مقصر اصلی کسیه که به این شرکت مجوز داد ،بااین حجم گردش مالی چرا حسابش مسدود نشد؟؟مگر تقصیر سلبریتیه که تبلیغ می‌کنه پول میگیره،،،اگه اینطوره به فرض اینکه همه کلاهبرداران هیشکی نباید تبلیغ کنه،،مقصر اصلی حکومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
جناب وکیل وجود داری مقصر اصلی که ثبت شرکت کرده یا اینماد داده و اون اداده مالیات و اینکه چطور مجوز وتردات نداشته الان اعلام میکنن تینهمه تبلیغات بوده مسیولان کرو لال بودن واسه گرفت پول حروم از بیت المال له اسم حقوق و مزایا چند برابری میگیرن موقع جواب دادن کسی دیگه جوآب بده؟ توی وکیل رو هم که نیدونی و اینو میگی باید به محاکمه کنن طرف دیده شرکت ثبت سده اینماد داره میره تبلیغ میکنه مملکت بیثاحب که بهشت مفسدین شده رو کی میخواد جممع کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
این یعنی پانزی در اقتصاد اول جلب اعتماد وبعد کلاه برداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مردم با این س به این سلبریتی ها اعتماد کردن اینها گناه کارهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نمی‌دونم چرا اسم سلبریتی می یاد فقط ذهن‌ها می‌ره سمت هنرپیشه هر کس معروف است سلبریتی است در ضمن ورزشکارها هم در این تبلیغ بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
هر وقت صدا و سیما را بابت تبلیغ کرم حلزون و پدیده شاندیز و .... جریمه کردید سلبریتی ها را هم جریمه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
اونا چهره سرشناس نیستن که تبلیغ میکنن سلبریدیها رو محکوم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نهادهای نظارتی که بی حساب و کتاب به این فرد اجازه ثبت شرکت و نماد الکترونیکی دادند، چطور؟ اونها محکوم نیستند؟ آها، اونها درگیر پلمپ کردن به خاطر کشف حجاب هستند؟ حله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
طمع زیادی نتیجه اش این است. دلم خنک شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
رئیس جمهوری که مردم وتشویق به سرمایه گذاری تو بورس می‌کرد هم محاکمه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
البته شما باید برید مدعی العموم رو یقه کنید که بره دنبال سلبریتی ها نه اینکه سلبریتی ها رو وادار کنید که بیان خودشون رو تسلیم بکنن
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۱۴:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اینهای که اسم بردیدازکجافهمیدندکه گوشی مفتی میدن.وقتی اینهانخودهرآشی میشوندامروزبایدبیان تاوان مردم رابدند اکثر مردم این شرکت را نمی شناختند اینهای عکس باگوشی گرفتند باعث شدند مردم به آن کمپانی اعتمادکنندبیرانوندمکرکم داری که میری بااین آقاعکس می گیری
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اگه اینجوری باشه روحانی با همراهی صدا و سیمای جمهوری اسلامی بورس را تعریف و تمجید کرد میلیونها نفر را بد بخت کرد باید جبران خسارت بنماید
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نمیدونم چرا احساس میکنم سلبریتی ها ریختن اینجا دارن کامنت میزارن
Japan
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
پس صدا و سیما هم باید پول چائیای دبشی که ملت خوردنو پس بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
این اقای وکیل نظر خود را گفته اند اما در قانون چنین مسئولیتی تعریف نشده است ،اگر جرم شرکت کمپانی را کلاهبرداری بدانیم در صورتی که سلبرتی ها اگاهانه مال باخته گان را تشویق کرده باشند معاون در کلاهبرداری می باشند اما غیر از این مسئولیت حقوقی ندارند گرچه کار آنها قابل نکوهش و مذمت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نوش جونش تا دیگه حماقت و طمع نکنن یه سری ها
-
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اینجا همه هرجورکه شده مقصرن غیر ارگانهای حکومت؛وفتی تبلیغات دروغین میکردن کجا بودبن که الان ازلاک خماری درامدین/مگه کم بوده ازاین کثافت کاریها که ملت روبیچاره کردن¿¿؟شرکتهای هرمی،موسسات غیر مجاز،وصدها نمونه از این دست؛وقتی که جمع کردن ورفتن بعس همه ازخواب پامیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
فکرشو بکنید یه سری با همون آیفون13 میخاستن فخرفروشی کنند و پز بدن خدا گذلشت تو کاسشون?????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
عاقبت پول حرام همینه پول باد اورده رو باد برد!!!!!!!! یک درصد هم شک نکنید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
واقعا دزد ول کردند دنبال تبلیغ کننده هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
آخه اینا مردم تحریک کردن وگرنه خود دزد که سرشناس و مورد اعتماد نبوده
Iran (Islamic Republic of)
,علی
۱۳:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
بسیار عالی
با این اوصاف صدا سیما هم در تمام تبلیغات خود که مردم گمراه شده اند باید جبران خسارت کند از کنکور آسان است تا چای دبش تا خرید کالاهایی از سرای ایرانی و غیره که ادعای پایینترین قیمت بازار را دارند تا ده ها تبلیغاتی که خلاف قانون از شبکه کودک پخش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
یاد کرم حلزون افتادم . که صدا و سیما کلی تبلیغ کرد . پس از عوارض جانبی وحشتناک و به خاطر در خواست وزارت بهداشت جلو شو گرفتن. ولی کسی خسارتی پرداخت نکرد . چون به حساب بیت المال رفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
از جواد هاشمی هنرپیشه سوال میکنم تو خجالت نمیکشی یک روز برای داماک خوش رقصی میکنی یک روز میای داد میزنی میگی گلشیفته فراهانی خوبه لخت شدنش بخودش مربوطه یه وقت میری با پول ملت برزیل شلوارک میپوشی حالا مردم را برای کوروش ........ میکنی. خوب دقت کنی..... تویی بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
چطور شرکتی به این بزرگی و گستردگی با استفاده از سلبریتی ها تبلیغات می‌کنه و شما یه بررسی نمیکنید چطور گوشی ها رو ارزان میفروشه؟!؟! منتظر بودین کلاهبرداری کنن بعد بیاید بگید کی بود کی بود؟! کی تبلیغ کرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
این که یک سلبریتی برای تبلیغ کردن چیزی حتما برود تحقیق کند یا اینکه اگر بد هست تبلیغ نکند یک انتخاب شخصی هست که بستگی به اصول اخلاقی خودش داره، لیونل مسی هم نوشابه چون تبلیغ میکنه که ضرر داره برن ازش شاکی بشن؛ دولت چرا اصلا اومده جلو ایجاد نمایندگی رسمی اپل رو گرفته با خواسته های خارج عرف، که بخواد واسطه ای اصلا شکل بگیره که امکان کلاهبرداری براش پیش بیاد، شما خودتون منشا تمام مشکلات هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
شاید موبایل هم تحریم شده ی امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
کسایی که مجوز باز کردن کمپانی رو دادن هم باید جریمه بشن وکسانی که بیلبوردها و اجاره دادن هم باید جریمه بشن. هنر پیشه کارش تبلیغ هست . اصل کاری رو ول کردید. اینا چند ساله خونه نشین شدن باید پول در میاوردن. مگه همه تبلیغات راسته
Netherlands
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
روزی که مجوز میگرفت گفته بود میخوام کلاه برداری کنم و موبایل 40 تومنی را 20 بفروشم؟ ولی روزی که هنرمند فرهیخته محترم اومد و تبلیغ کرد میدونست که داره جنس 40 تومنی را 20 تومن میخره و به بقیه هم میگه بیایید بخرید. این موضوع راجع به تابلو فروش و تابلو ساز و کارگران شهرداری که جلوی مغازه اونها رو تمیز میکنن و شهردار منطقه و اداره آب فاضلابی که تامین آب شرب مغازه اونها رو به عهده داشته هم صدق میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مال باختگان قصد دارند از سلبریتی ها پول بگیرند ،از اون حرفاست خودشون طمع کردند حالا می خوان از اونا خسارت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
خیلی ها سرمایه این ملت را برداشتن و فرار کردن و یه جوری با عوامل قدرت وابسته بودن // با اونا کاری ندارید ؟؟ // گردنشون خیلی کلفته ؟؟ زورتان نمیرسه ؟؟//
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مگه موقعی خودتان بانک غیر مجاز زدید و سرمایه مردم را بلوکه کرده بودید به مردم خسارت پرداخت کردید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
هر کدوم باید 3سال برای صدا و سیمای میلی مجانی فیلم بازی کنن.خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
با این حساب باید اینستاگرام و سینمای و تلویزیون هم جبران خسارت کنن. این حرفا فرار مسئولان مملکت از زیر مسئولیت و انداختن اون سر سلبریتی ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اونایی که تبلیغ این شرکت رو کردند، بخاطر داشتن مجوز و اینماد این شرکت بوده و این شرکت ، یک شرکت رسمی بوده. پس اگر قراره از کسی پول بگیرن، بهتره برن دنبال مسئولین بازرسی و نهادهای دولتی مرتبط. هر چیزی تقصیر مردم و سلبریتی ها که نمیتونه باشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
چطور تلویزیون چندسال کرم حلزون رو تبلیغ کرد بعدش مشخص شد قلابیه محکوم نشد؟
Iran (Islamic Republic of)
الف....
۱۳:۰۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلبریتی ها از مدیر کوروش کمپانی خیلی زرنگتر هستند ببین کی گفتم ...سرشون اصلا کلاه نمیره سر اون هم کلاه میذارن یا گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۲:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مقصر طمع خود مالباختگان است.
و اینکه به سلبریتی اعتماد کردند.
سلبریتی هنر پیشه است. کار اصولا فیلم بازی کردن است .
کسی که دنباله رو سلبریتی شود ، نتیجه اش همین زیان‌ها است.
البته دستگاه قضایی و قانون باید با متقلبان و آن شرکت برخورد قانونی و محکم انجام دهد و ان شاء الله برخورد خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مجرم در هر لباسی مجرم است وقانون با او برخورد می کند ،مال باختگان عقل نداشتن که به گفته کسی عمل کردند یه کم فکر هم لازم است
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۱۲:۳۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
یه دست فروشی کنار خیابون فورا جمش میکنین ،مگه میشه دولت از این پرونده به این وسعت خبر نداشته باشه ‌،،اصن با عقل جور در نمیاد خدا شاهده..خیلی مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
باید مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
واردات گوشی اپل ممنوعه اونوقت همه آقازاده‌ها وبعضی مسولین دارندانگاربرای مردم فقط جیزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
خب طبق این قانون ، چرا اون افرادی که سال ۹۸ مردم را به سرمایه گذاری در بورس دعوت کردند و باعث متلاشی شدن زندگی ۵۰ میلیون سهامدار بورسی شدند ، چرا آنها محکوم نشدند ؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
در به در
۱۷:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دقیقا
همه زندگی ما دود شد رفت،مگه بعدش اومدن ضررمون رو جبران کنن؟! ما بیشتر از پول یه گوشی ازمون دزدیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نمی دونم چرا دلم خنک شد
وقتی کل زندگیت بستگی ب مارک و برند کلاس گذاشتن پز دادن باشه
کل زندگیت بدی ایفون بخری که قیافه بدی حقت همینه
با همون ۲۰ میلیون یه گوشی از برند های دیگه میگرفتین با کارایی و امکانات مشابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
ای گفتی اخ چووووووندل منم خنک شد??????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
این بخش نظرات برای خودی ها گذاشتی که فقط تعریف تایید کنند نیمه پر لیوان سخن بگویند!؟
چرا وقتی توی تبلیغات تلویزیونی کرم حلزون کلاهبرداری کرد کسی چیزی نگفت که باید تلویزیون رسانه خسارت مردم بده!؟
چرا وقتی توی تبلیغات تلویزیونی زندگی لاکچری با غذاهای ایونی، یا تبلیغات زد فرهنگ آیینی پخش می شود کسی صداش در نمياد؟
با خودتان درباره عقل شعور فهم چشم مردم چی فکر کردید با این نوع برخورد رفتار سخنان دو پهلوی تبعیض آمیز!؟
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دقیقا همینطوره این تبلیغات تلویزیون فقط برای افراد مرفه جامعه س و دقیقا دارن چشم و هم چشمی یاد مردم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
جبران خسارت ملت توی بورس رو کی قراره پرداخت بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
و پدیده که یه زمانی تبلیغ ثابت کلیه شبکه ها بود که بعضی هارو رهسپار قبرستون کرد
Germany
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دولت و صدا و سیما حامی بورس هم خسارت میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
خسارت کسایی که توی بورس متضرر شدن رو اون مسئولینی که توی رادیو و تلویزیون رسمی کشور از مردم دعوت به شرکت در سرمایه گذاری در بورس کردن میان پرداخت کنن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
تو پدیده شاندیز هم صدا و سیما شریک جرم هست ، با تبلیغات تلویزیون ما اعتمادکردیم و کل سرمایه نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
قوه قضائیه خواب تشریف دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نه عزیزم شاخ موی خانمی بیرون باشد غیرتی می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آقا سلبریتی ها محکوم اند درست ولی قوه قضاییه و نهادهای نظارتی خواب تشریف داشتند با این حجم تبلیغات نکته ای براشون نداشت این جور داستان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
در درجه اول مسئولان مربوطه و صنف و اتحادیه مربوطه مسئول این افتضاح هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سردبیر وای جی سی الان سبلریتی ها نقش انها دربالا کشیدن پول مردم درکورش کمپانی چیه؟ بجرم تبلیغ؟ ایا سبلریتی ها میدانستند این فردکلاهبردار هست؟ اینها پول تبلیغ را گرفتند شماها عادت دارید همیشه بجای علت معلول را بچسبید پس اگر اینطور هست ایا سازمان صداوسیما که مبلغ تبلیغات کالاهای بنجل وگرانقیمت وبدون بهداشت تبلیغ میکند ایا خسارت ملت را داده تابحال؟
لطفا بخاطر لجاجت با سبلریتی حرف بی ارزش وبیسوادانه نزنید که بیش از این منفور ملت نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلبریتی ها م بدون تقصیر نیستن مردم به اونا اعتماد کردن چرا ازشون دفاع میکنی!؟!؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اون سلبریتی هایی که با تبلیغاتشون باعث شدن یه عده گول بخورن و متضرر بشن باید الان جوابگو باشن و خسارت بدن ولی اینو هم درست میگین که صدا وسیما هم باید جوابگوی تبلیغات کالاهای بنجل و دروغکی تلویزیون باشه. بین هیچکدوم نباید فرق گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مال باخته ها گفتند به خبرنگارها چه تو هم که حرف همونها رو می زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
شبانه روز این ننگشون رو تو بوق و کرنا کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
ربطی به سلبریتی و ... نداره. هر کی رفته خرید کرده عقل و شعور داشته. میخواسته چشماشو باز کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اولین مقصر خود اونهایی هستند که از اینها خرید کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
وقتی مردم خودشان دنبال زیر آبی رفتن هستند چرا حالا که ضرر شده پای تصمیم خود نمی مانند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلبریتی های بیسواد فقط برای مردم و کشور ضرر درست می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
تقصیرات رو الکی نندازید گردن سلبریتی‌ها،
این شرکت مگه مجوز نداشته؟
این شرکت مگه با بانکی کار‌نمیکرده؟ ۲۰۰۰میلیارد تومن پول کمی نیست که به راحتی جا به جا بشه.
الانم مگه صاحب شرکت دبی نیست؟
چطور رفته دبی؟
چرا پلیس اینترپل دستگیرش نمیکنه؟
اول جواب اینارو بدید بعد برید سراغ سلبریتیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دو راهکار وجود داره. 1- خسارت مردم را از سلبریتی بگیرید و سلبریتی از کارفرما خسارتشو بگیره (سرمایه مردم و خرابی اعتبار شهرت). 2- کل خسارتو از کارفرما بگیرید (سرمایه مردم و خسارت اعتبار شهرت سلبریتی). اگر سلبریتی بر حسب حسن نیت اقدام کرده باشه که به سختی میشه وی را مقصر دانست (صفر یا کمتر از ده درصد). خود سلبریتی میتونه شاکی باشه و به خاطر خرابی شهرتش مدعی باشه. ضمنا کسی مردم را مجبور به خرید نکرده. اگر اتفاقا برعکس میشد و گوشی با کیفیت با قیمت مناسب به مردم می رسید مگر چیزی به سلبریتی می رسید؟ اگر سلبریتی فرد مشهور دیگری بود که چهره ی سینمایی نبود همینطوری قضاوت می کردید. اصلا خود شما یا هر کسی دیگری مگر ضمانتش به صورت ابدی قطعی هستش؟ شخص میتونه یک لحظه مسلمان بشه و طی یک لحظه مرتد!!! کدام سلبریتی با علم به کلاه برداری آتی میره مبلغ کلاه بردار میشه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۱:۳۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : این جناب مجرم کلاهبردار شیاد کورش کمپانی باید یا باید برگردد و تحمل حکم قانونی مجازات کیفریش را از سوی قوه قضائیه بپذیرد و توبه و جبران کند و یا دادستانی مدعی العموم باید ورود به این پرونده کند و از طریق پلیس بین المللی این کلاهبردار فراری را بازداشت و به ایران اسلامی منتقلش کنند تا به تمامی جرمهایش رسیدگی شود و تمامی خسارات ضرر زیان مردم را ازش استرداد کنند و پس از تحمل مجازات کیفریش و توبه و جبرانش که بخشوده شد آزاد که شد می تواند املاک اموال خود را که از سوی پلیس توقیف شده را جریمه هایش را پرداخت کند و آزادشان کند و به کاسبی تجارت حلال صحیح عادلانه خداپسندانه خود ادامه دهد باید برگردد به ایران اسلامی تا پدرش را هم اگر بی گناه است را از بازداشت آزاد کند سلبریتی ها هیچ گناهی ندارند مقصر نیستند آنان بخاطر شهرتشان هر کسی که ازشان درخواست کند که تبلیغ کالای تجاریشان را انجام دهد برای دریافت پول و درآمد خود این کار را انجام می دهند و این کار در سر تا سر جهان مرسوم و عرف است و هیچ اشکالی هم ندارد مقصر آن فرد کاسب و تاجر و تولید گر است که سر مردم را شیره مالیده دروغ گفته و کلاهبرداری کرده اگر نه سلبریتی ها مگه کف دستشان را بو کردند یا علم غیب دارند که آن فرد تولیدگر یا کاسب یا تاجر کلاهبردار دزد قالتاق شالتاق شارلاتان است آن سلبریتی ها برای هر تبلیغات برای خرج مخارج امورات زندگیشان مبلغی پول دریافت می کنند تبلیغات می کنند در فضای مجازی یا در صدا سیمای جمهوری اسلامی ایران . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه و منصفانه و قضاوت عادلانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اکه خاوری را آوردند بعد توقع این را داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مسئولان کشور مقصرند که ایران تبدیل شده به بهشت اختلاس گران و کلاه برداران و دلالان . وقتی در بورس که مهم ترین مکان در هر کشور برای سرمایه گذاری محسوب میشه ،دولت جیب ملت را می زنه از بقیه چه انتظاری میشه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
ما مردم هم یاد گرفتیم راهشو، هر چی هر جا هر اتفاقی بیفته تقصیر اوناست!!!!!! از ماست که بر ماست!!! از قدیم گفتن کلاهتو سفت بچسب و همسایتو دزد نکن. هر کی هر حماقتی می‌کنه به پای مسئولین نمینویسن که. فقط یاد گرفتیم غر بزنیم صبح تاشب، شب تو خواب هم غر میزنیم، هی اونا اونا اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
حقشونه میخولستن طمع و اعتماد نکنن عقلم خوب چیزی ها!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
حرص وطمع و پولپرستی و مفت خوری مردم چه ربطی به سلبریتی ها داره؟

اگه اینا سه برابر سود میکردن بازم اعتراض داشتن؟
سلبریتی ها روزی صدبار به من زنگ میزنن میگن خودتو بنداز چاه تا میلیاردر شی باید گوش بدم؟
سلبریتی میگه اگه خونتو آتیش بزنی بیمه بهت ۶۰۰ هزار دلار میده باید گوش کنم؟

اخه تا کی میخواید خریت و حماقت و طمع و حرص یه عده رو تبرئه کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلبریتی ها که قطعا باید پاسخ گو باشند. ولی این وزارت اطلاعات و پلیس فتا و ... کجا بودن وقتی یارو این همه مدت داشت تبلیغ می‌کرد
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۱:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
برادران قاچاقچی بی .....س قشنگ می دانند که چکار کنند !!!یکبار با فیلتر نمودن و فروش فیلتر شکن وبعد ممنوع نمودن واردات و فروش 3برابری قیمت توسط خودشان و.........!!!حالا میخواهند بیاندازند گردن 4تا گدا گشنه که تبلیغات کرده اند وکسی نمیگوید که چرا باید وارداتش ممنوع باشد ؟ ماشین یک میلیاردی را وارد می کنند و9میلیارد می فروشند وبه کسی هم پاسخگو نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مالک کوروش کمپانی می‌گفت، صدا و سیما هم پدیده شاندیز رو تبلیغ می‌کرد، چرا خسارت مردم رو نداد؟
به نظر بنده اگر یک حرف حق زده باشه همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
ما که تا حالا ندیدیم و نشنیدیم تو این کشور به سلبریدی جماعت حرف و اعتراضی بشه. الانم بیخود شلوغ نکنید. قوه قضائیه کاریشون نداره
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اونا محکومند شمایی که به کلاهبردار مجوز دادید شما محکوم نیستید ، وقتی اون آقا مجوز داره هر کس براش تبلیغ کنه هیچ جرمی نکرده چون شما تایید صلاحیتش کردید
آخرین اخبار