همه کاندیداهای انتخابات باید برای سرافرازی نظام تلاش کنند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همه نامزدهای انتخاباتی برای یک هدف تلاش می‌کنند، آن هم سرافرازی نظام اسلامی است.

سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه‌های انتخابیه لرستان، اظهار داشت: همه نامزدهای انتخاباتی برای یک هدف تلاش می‌کنند، آن هم سرافرازی نظام اسلامی است.

وی افزود: وحدت و همبستگی بین ملت و نظام در اولویت قرار دارد، چراکه دشمن در حال بهره‌برداری از این مسئله است و باتوجه‌به ظرفیت انتخابات باید نقشه دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، اظهار کرد: هر فرد می‌تواند با هر سلیقه به هر نامزد انتخاباتی رأی دهد، اما شاخصه‌های نظام باید رعایت شود، همچنین در حوزه‌های امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات مؤلفه‌ها باید توسط تمامی نامزدها و هواداران آنها رعایت شود و در این میان با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.

سردار باقری، ادامه داد: هرکسی هم به موضوعی اعتراض دارد از طریق قانون پیگیری کند تا رسیدگی شود، مخالف تبلیغ و شادی هیچ نامزد انتخاباتی نیستیم، اما اگر موضوعی که باعث شود امنیت جامعه و مردم به خطر بیفتد به‌طورقطع برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.