انتشار کتاب کنترل پاسخ و جداسازی لرزه‌ای ساختمان‌ها

کتاب کنترل پاسخ و جداسازی لرزه‌ای ساختمان‌ها در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب تألیف ماساهیکو هیگاشینو و شین اوکاموتو و به قلم رامین جعفری دکترای مهندسی عمران سازه، دکتر سیدعلی رضویان امرئی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تهران، دکتر سیدعلی سیدرزاقی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تهران ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.

وی افزود: کتاب «کنترل پاسخ و جداسازی لرزه‌ای ساختمان ها» در ۷۱۰ صفحه در قطع وزیری ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.


بیشتر بخوانید


رضایی اضافه کرد: در معرفی کتاب آمده است: مطالعات بی‌شماری در زمینه کنترل پاسخ و جداسازی لرزه‏ای سازه‌ها در جهان انجام گرفته و داشتن اطلاعات در مورد چگونگی استفاده از این فناوری‌‏ها، یکی از نیاز‌های واقعی مهندسین است؛ در فصل اول این کتاب، تاریخچه مختصری از کاربرد سیستم‌های کنترل پاسخ و جداسازی لرزه‏ای ارائه شده است. در فصل دوم، ساختار و عملکرد تجهیزات کنترل پاسخ و جداسازی لرزه‌ای مانند جداگر‌ها و میراگر‌ها و همچنین تاثیرات آن‌ها در پاسخ سازه بیان می‌شود.

انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتیدرا به چاپ برساند.

علاقمندان برای تهیه کتابِ ««کنترل پاسخ و جداسازی لرزه‌ای ساختمان ها» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار