کالای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت:‌ انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در این استان با توقیف چهار دستگاه خودرو کشف شد.

سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت:‌ در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب توقیف در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی استان خودروهای مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری ادامه داد:‌ در بازرسی از این خودروها تعداد ۱۲ هزار و ۸۳۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۶۸ ثوب روسری، ۶۵۰ هزار نخ سیگارت فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که تحت رسیدگی است.

سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا با قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.