تجلیل از قهرمانان کاراته در کرمان

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از قهرمانان و مدال‌آوران کاراته استان کرمان تجلیل شد.

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران آسیایی و بین‌المللی کاراته استان کرمان با حضور میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، تعدادی از مربیان، اساتید و پیشکسوتان کاراته استان کرمان و خانواده کاراته کاران در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم میثم پاریزیمدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان گفت: خدا را شاکریم که تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان استان کرمان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند و در مسابقات مختلف برای استان افتخارآفرینی داشتند.

پاریزی با بیان اینکه استان کرمان وسعت زیادی دارد و به همین دلیل شرایط ورزش استان نسبت به سایر استان‌ها یک وضعیت خاص است، افزود: در این مدت تمام تلاش خود را گذاشتیم تا توسعه ورزشی در استان به طور متوازن انجام شود و در تحقق این امر مهم، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه تقریبا ۹۰ درصد ورزشکاران بومی استان کرمان از امکانات بنگاه‌های اقتصادی استان سهمی ندارند، تصریح کرد: نیاز است بودجه بنگاه‌های اقتصادی استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با هدف توسعه متوازن ورزش و هدفمند هزینه شود که بتوانیم در پیشرفت ورزش استان و استعدادیابی موثر باشیم.

وی ورزش کاراته استان کرمان را یکی از رشته‌های ورزشی پایه و مدال‌آور استان دانست و بیان کرد: یکی از دلایل موفقیت یک رشته ورزشی مثل کاراته نبود حامی خاص بوده و خانواده‌ها با توان خود کار کردند و اجازه ندادند افرادی از این ورزش سوءاستفاده کنند و خوشبختانه امروز شاهد موفقیت‌های چشمگیری از کاراته کاران استان کرمان در میادین ورزشی هستیم.

پاریزی با بیان اینکه هدف‌گذاری در ورزش باید کسب اخلاق خوب باشد و اخلاق است که ماندگار می‌شود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک کتابچه دست نوشته دارد که در آن کتاب اشاره کرده که در سن پایین در ورزش کاراته فعالیت می‌کرده و این ورزش در شکل‌گیری شخصیت ایشان بسیار اثرگذار بوده است.

در این مراسم از مدال‌آوران آسیایی و قهرمانان مسابقات کشوری و بین‌المللی کاراته استان در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی مختلف و مربیان آن‌ها تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار