نمایندگان مجلس باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: نمایندگان منتخب مردم باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نمایندگان منتخب استان اصفهان توجه داشته باشند که این استان در خطر بی‌آبی و فرونشست است، لازم است در مواجه با مسائل و مشکلات این استان ایستادگی کنند.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین دشمن استکبار جهانی است گفت: استکبار با حمایت از رژیم صهیونیستی در جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا می‌کند، بنابراین کشور‌هایی که با کشور‌های استکباری رابطه دارند، از اهالی دوزخ هستند.


او با قدردانی از حضور گسترده مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: حدود ۴۴ سال است پرچم انقلاب اسلامی بر افراشته شده و آمریکا را ذلیل کرده و این پرچم برحق است، حماسه ۲۲ بهمن نشان داد که ایران در مسیر حق حرکت می‌کند، علی‌رغم اینکه تهدیدات فراوانی از سوی دشمن برای راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن مطرح شده بود، اما مردم بدون هیچ ترسی حماسه آفریدند.


امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه شهید سلیمانی در تمام عمر به دنبال شهادت بود و توصیه کرد جمهوری اسلامی ایران مانند حرم است و باید از آن مراقبت کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین میردامادی تصریح کرد: امروز مردم غزه رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده‌اند و در این راستا این رژیم مرتجع دست به جنایت علیه کودکان زده است، این پیروزی مردم غزه حاصل تذکیه نفس است، همانطوری که در دوران دفاع مقدس تمامی قدرت‌های جهانی مقابل ایران ایستادند، اما رزمندگان ایران با مناجات و ایمان خود عرصه را بر دشمنان تنگ کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.