اجرای مرحله چهارم برنامه هلال در شهر مهرگان

سرپرست جمعیت هلال احمراستان قزوین از اجرای مرحله چهارم برنامه هلال در محله در شهر مهرگان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمراستان قزوین از اجرای مرحله چهارم طرح هلال در محله در شهر مهرگان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای اجرای طرح هلال در محله در چهارشنبه‌های هر هفته، اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان البرز و تیم استانی سفیران حمایت‌های روانی و اجتماعی، طرح هلال در محله را برای شهروندان فاز دو شهر مهرگان به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این برنامه که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر مهرگان برگزار شد، با بهره مندی از ظرفیت تیم سحر و مربیان کمک‌های اولیه، خدماتی به شهروندان ارائه شد.

این مسئول اضافه کرد: این خدمات شامل ایجاد ایستگاه سلامت و سنجش فشار خون ، ایجاد فضای دوستدار کودک برای افزایش مهارت‌های زندگی در کودکان و نوجوانان در ۲ مدرسه، فراخوان عضویت در هلال احمر و آموزش همگانی با محوریت مخاطرات طبیعی و انسان ساز است.

صبوری غیاثوند از مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، شهرداری محمدیه، اعضای مرکز نیکوکاری فاز دو مهرگان و هیئت امنای مسجد نبی اکرم (ص) به جهت مشارکت و مساعدت‌های بی دریغ در برگزاری این طرح تقدیر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.