برخورد اتوبوس با کامیون در شرق سبزوار یک کشته و ۴۴ مصدوم داشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده سبزوار - نیشابور، یک کشته و ۴۴ مصدوم برجای گذاشت.

دکتر غلامعباس کافی گفت:  حادثه تصادف بامداد امروز در مسیر جاده سبزوار به نیشابور برای اتوبوس مسافربری مشهد - قم روی داد که بلافاصله عوامل اورژانس در صحنه حاضر شدند.

وی اظهار داشت: بر اثر بروز این حادثه یک نفر از مسافران اتوبوس بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و ۴۴ نفر از مسافران نیز مصدوم شدند.

دکتر کافی گفت: ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان اعزام‌ شده و آسیب دیدگان را پس از انجام مراقبتهای درمانی به بیمارستان امداد سبزوار منتقل کردند.

۲۸ مسافر اتوبوس حادثه‌دیده شرق سبزوار ترخیص شدند

سیدمحمد میری مدیر بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار گفت: ۲۸ نفر از ۴۳ مصدوم تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون در شرق سبزوار، که بامداد جمعه به این مرکز درمانی انتقال یافته بودند، پس از درمان ترخیص شدند و حال عمومی دیگر آسیب دیدگان نیز مطلوب است.

او افزود: در این حادثه که در جاده سبزوار به نیشابور روی داد، یک نفر جان باخته و ۴۴ نفر نیز صدمه دیده بودند که یک نفر به صورت سرپایی توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ درمان شد و ۴۳ نفر نیز با چند دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امداد سبزوار انتقال یافتند.

مدیر بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار ادامه داد: پس از انتقال مصدومان و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی ۲۸ نفر از مصدومان بعد از دریافت خدمات درمانی ترخیص شدند و ۱۵ نفر در بخش ها بستری شدند.

میری بیان کرد: در حال حاضر ۹ نفر از مصدومان در بخش جراحی اعصاب، چهار نفر در بخش جراحی ارتوپدی و ۲ نفر در بخش جراحی عمومی بیمارستان زیر مراقبت قرار گرفته و درمان تکمیلی را می گذرانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.