برگزاری همایش تبیین دستاورد‌های حقوقی انقلاب اسلامی در دانشگاه پیام نور استان

استاندار آذربایجان شرقی در همایش تبیین دستاورد‌های حقوقی انقلاب اسلامی در دانشگاه پیام نور استان گفت: نظام حقوق بین الملل در نسل کشی غزه ناکارآمدی خود را اثبات کرد و رفوزه شد.

 مالک رحتمی با طرح این سوال که در طول ایام تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین، نهاد‌های بین المللی چه اقدامی کردندگفت: امروز شاهدیم همه آن‌هایی که در عرصه بین المللی از حقوق و منطق دم می‌زدند، لال شده اند.

وی خطاب به حقوقدانان حاضر در همایش افزود: شما که در حوزه حقوق فعالیت می‌کنید و قلم می‌زنید، امروز اثرات فرمایشات و پیش بینی‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مورد فلسطین را به عینه می‌بینید.

وی خطاب به شرکت کنندگان افزود: بسیاری از مجامع بی خاصیت بین المللی ناگزیر از شنیدن صدای مظلومیت مردم فلسطین شده اند و این از برکت تلاش شماست.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آزادی، عدالت، رشد و توسعه دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: این انقلاب چیزی به ما داده که در جهان بی نظیر است و مدعیان دموکراسی باید آن را از ما یاد بگیرند.

رحمتی همچنین افزود: انتخابات ۱۱ اسفند امسال چهلمین انتخاباتی است که ما برگزار می‌کنیم و کدام کشور در جهان می‌تواند ادعا کند که در ۴۵ سال این تعداد انتخابات برگزار کرده باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کرده اند که مراجعه به رای مردم و انتخابات تعطیل بردار نیست، افزود: مردم سالاری دینی به عنوان پایه و اساس انقلاب، در دنیا بی بدیل است.

وی با تاکید بر اینکه تبیین اهمیت و ضرورت انتخابات به عنوان امر مردمی گفت: انتخابات صحنه تسویه حساب نیست، بلکه صحنه حضور آحاد مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.