برگزاری سومین جشنواره ملی تولیدات پویانمایی و برنامه های عروسکی صداوسیما در ۱۰۰ روز

مدیر جشنواره های امور استانهای صداوسیما،گفت:سومین جشنواره ملی تولیدات پویانمایی و برنامه های عروسکی ایران در فاصله زمانی ابتدا تا انتها ۱۰۰روزه در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 سمیه پشندی اظهارداشت: همکاری بسیار مناسب استانداری سیستان و بلوچستان و پیگیری های تاثیر گذار مدیرکل مرکز سیستان وبلوچستان و همت همکاران ستادی سازمان توانستیم رویدادملی را به بهترین نحو برگزار نماییم.
  وی ادامه داد: در مجموع ۸۹۰ ساعت اثر معادل ۵۳هزارو ۴۰۰ دقیقه با ۶۰۰ عنوان به دبیر خانه جشنواره رسیده که در نهایت در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند
 مدیرجشنواره های امور استانهای صداوسیما افزود: از میان آثار رسیده ۲۸۹ در اختیار هیات داوران قرار گرفته و در نهایت ۹۶ اثر کاندید جشنواره شد که پس از بررسی های نهایی در مراسم اختتامیه از ۴۴ اثر به عنوان آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.
 وی گفت: تمامی استانهای کشور در جشنواره با تمام توان در جشنواره شرکت کردند که استانهای چهارمحال و بختیاری کهکیلویه و بویر احمد، گلستان و مهاباد را می توان از جمله استانهای موفق در جشنواره دانست و‌ سیستان و بلوچستان نیز از جمله استانهایی خواهد بود که موجب خوشحالی شرکت کنندگان جشنواره خواهد شد.

 

برچسب ها: صداوسیما ، پویانمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار