مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

حادثه و خسارت خاصی از شهرستان‌ها گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به فعالیت سامانه بارشی در جو استان، از دیروز هشدار قرمز به تمامی دستگاه‌های اجرایی داده شده است.

افشین یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت استان با توجه به فعالیت سامانه بارشی در جو استان، گفت : با اعلام هواشناسی، از دیروز هشدار قرمز به تمامی دستگاه‌های اجرایی داده شده است.

وی با بیان اینکه تا بدین لحظه گزارش حادثه و خسارت خاصی از شهرستان‌ها به مدیریت بحران استان مخابره نشده است، گفت: مواردی از آبگرفتگی در نقاطی از شهر کرمانشاه همچون چهارراه زمزم و ۲ منطقه کمربندی غربی شامل تقاطع پل‌چقامیرزا و تقاطع پل الهیه، تقاطع امام حسین (ع) و... داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص علت افزایش آبگرفتگی‌ها، افزود: در مواردی حجم بارندگی خیلی بیشتر از کانال‌ها می‌شود که با وجود شرایط مناسب عبور کانال‌های آب به واسطه افزایش سطح بارندگی، آبگرفتگی تشدید می‌یابد.

وی با یادآوری تکلیف شهرداری‌ها در بحث پاکسازی معابر به لحاظ عبور بارش‌ها، خاطرنشان کرد: باید از سوی شهرداری برخی از اقدامات اصلاحی در فصل گرم انجام می‌شد که علی‌رغم یادآوری و ارسال نامه‌هایی در راستای رفع نقص تقاطع امام حسین (ع)، این اقدامات انجام نشده بود.

وی در رابطه با آبگرفتگی چهارراه زمزم شهر کرمانشاه نیز، اضافه کرد: طبق بازیدی که امروز از وضعیت خیابان زمزم به همراه شهردار داشتیم، مصوب شد کانالی با ظرفیت مناسب در راستای عبور آب از زمزم تا قره‌سو حفاری و تعبیه شود تا این مشکل چندین ساله این خیابان حل و فصل شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.