افتتاح خط تولید چند داروی ضد سرطان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: پنجمین رویداد صنعت دانش بنیان با افتتاح خط تولید چند داروی ضد سرطان و با امضای چند قرارداد همراه بود.

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی در پارک علم و فناوری پردیس افتتاح شد.

روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در حاشیه نمایشگاه تجهیزات پزشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد صنعت دانش بنیان در حوزه سلامت گفت: پنجمین رویداد صنعت دانش بنیان برگزار شد که برنامه این رویداد پیگیری خطوط فناوری در صنایع مختلف است. 

او افزود: در این نوع سلسله نشست‌ها قرارداد‌هایی امضا می شود و همکاری‌هایی شکل می‌گیرد که در هر دوره به حوزه‌های مختلفی پرداخته می شود. این دوره از رویداد صنعت دانش بنیان به حوزه سلامت اختصاص داده شده است و خط تولید چند داروی ضد سرطان به همت شرکت‌های دانش بنیان افتتاح می شود و قرار داد‌های خوبی در این حوزه صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ای که دستت میرسد کاری بکن
از مسولین محترم عاجزانه تقاضا دارم که اقدامی کنند، شرکت بهمن موتور برای نوبت زمستان فراخوان نمی دهد و باعث ضرر و زیان زیادی به ما شده است، 5 ماه است که به امید فراخوان بهمن موتور و واریز وجه خودرو همه دارو ندارم را نقد کرده و کلی وام گرفته ام، و در شرایط تورمی کنونی شاهد از بین رفتن اصل سرمایه ام هستم، یا حق
آخرین اخبار