همایش سراسری روز جانباز در زاهدان

به مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، همایش سراسری روز جانباز در زاهدان برگزار شد.

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،   به مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، همایش سراسری روز جانباز با حضور استاندار، نماینده، ولی فقیه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان، مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در سالن آمفی تئاتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زاهدان برگزار شد. 

 آیت‌الله محامی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و روز جانباز، با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت‌های دوران جانبازی، گفت: از خودگذشتگی و فداکاری جانبازان، ستودنی و قابل ستایش است و جانبازان برکت نظام جمهوری اسلام هستند.

 کرمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جانبازان سند زنده و افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و به واسطه ایمان و بردباری این جانبازان و شهدای عزیز بود که نظام اسلامی پیروز شد.

 ناظری مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را پیوند موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مناسبت‌های مذهبی و پاسداشت مقام حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، تجلیل از جانبازان و تکریم خانواده معظم آنان دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار