معاون سیاسی امنیتی استاندار:

کانون‌های جمعیتی روستایی و عشایری ایلام برای انتخابات اولویت بندی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام گفت: کانون‌های جمعیتی استان برای نصب و تجهیز زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی انتخابات باید احصا و اولویت بندی شود.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌های مخابراتی و شعب سیار و ثابت باید کانون‌های جمعیتی نقاط روستایی و عشایری بر اساس تعداد جمعیت و خانوار اولویت بندی شود.

وی تاکید کرد: محل‌های استقرار شعب سیار روستایی و عشایری باید پوشش آنتن دهی مخابراتی داشته باشد تا اخذ رای در این شعب بدون مشکل انجام گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام نیز در این نشست، گفت: تا قبل از برگزاری انتخابات تمام تجهیزات، خودرو و سایر ملزومات برای شعب اخذ رای ثابت و سیار استان تامین می‌شود.

ناصر نجفی افزود: همچنین نسبت به تامین غذای سالم و باکیفیت برای تمام عوامل و دست اندرکاران شعب اخذ رای نیز تاکید شده است.

وی یادآور شد: همه ظرفیت‌های تجهیزاتی و امکاناتی استان جهت برگزاری انتخاباتی بدون اشکال احصا شده است و به تناسب اعضای شعب سیار یا ناظران شعب اخذ رای خودرو تامین خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام هم گفت: َ۱۰۷ نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تاکنون تایید صلاحیت شده اند.

فرشید زرگوش افزود: از زمان اعلام نظر شورای نگهبان در ۲۰ بهمن ماه تاکنون ۱۲ نفر در حوزه انتخابیه شمال انصراف دادند و هشت نفر نیز از حوزه جنوب متقاضی تغییر حوزه به استان‌های تهران، قزوین و البرز و ۲ نفر هم از انتخابیه تهران به ایلام شده اند.

وی افزود: اسامی نهایی نامزد‌های انتخاباتی استان دوم اسفندماه به صورت رسمی انتشار می‌یابد و از امروز نیز تبلیغات نامزد‌های خبرگان رهبری آغاز شده و تا نهم اسفندماه به مدت ۱۵ روز تبلیغات آن‌ها ادامه دارد و پخش مستند انتخاباتی تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات خبرگان رهبری از امروز در صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

زرگوش در مورد برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در صدا و سیما هم توضیح داد: تاکنون ۳۹ نفر برای تولید و پخش مستند ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی در صدا و سیما اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد فقط ۱۲ نفر برنامه ارائه داده اند و ۲۷ نفر دیگر هم برای انجام مناظره اعلام آمادگی کرده اند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.