آغاز بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر با ۴۸ اجرا

بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر با ۴۸ اجرا، از امروز (۲۵ بهمن) در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر از امروز (۲۵ بهمن) گفت : این جشنواره به مدت سه روز و تا ۲۷ بهمن ادامه دارد.

به گفته برفی، در این دوره جشنواره گروه‌های موسیقی از استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان و ایلام حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش اصلی این جشنواره ۴۸ اجرا خواهیم داشت و هنرمندان و گروه‌های موسیقی طی سه روز به اجرا خواهند پرداخت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره رقابتی نبوده، گفت: حضور عموم در این جشنواره آزاد و رایگان است.

برفی با اشاره به برگزاری این جشنواره در محل تالار انتظار، در خصوص زمان اجرا‌ها هم گفت: بخش اول اجرا‌ها هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ شب برگزار شده و بخش دوم هم از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ساعت ۲۱ روز جمعه (۲۷ بهمن) نیز آیین اختتامیه این جشنواره در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

برفی عنوان کرد: جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر بخش اصلی، یک بخش جنبی هم دارد که بخش جنبی آن شامل موسیقی پاپ و موسیقی مقامی است که قبل و بعد از بخش اصلی جشنواره برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش اول جنبی این جشنواره موسیقی پاپ بود که با برگزاری کنسرت «حامی» طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در محل سینما آزادی برگزار شد و بخش دوم جنبی هم بخش موسیقی مقامی است که با اجرای فرج علیپور، روز ۲۸ بهمن در محل تالار انتظار برگزار می‌شود.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه علاقمندان می‌توانند بلیت کنسرت فرج علیپور را از سایت www.iranconcert.com تهیه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار