مسئول نمایندگی سپاه کازرون:

سپاه نوک پیکان در دفاع از مکتب و ارزش‌های انقلاب است

مسئول نمایندگی سپاه کازرون گفت: سپاه نوک پیکان در دفاع از مکتب و ارزش‌های انقلاب و به عنوان یک الگو برای آزادی خواهان جهان است.

 حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع کارکنان سپاه این ناحیه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو برای آزادی خواهان جهان معرفی شده است. 

او ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بذر شجره طیبه‌ای است که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی منشا برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به عظمت، توانایی و رشد نهاد مقدس سپاه در همه زمینه‌های پرداخت و اشاره کرد: عظمت، توانایی و رشد نهاد مقدس سپاه امروز در اقرار دشمنان نظام و انقلاب باید فهمیده شود. 

او تصریح کرد: رسالت سپاه پاسداران، دفاع از انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در اولویت ماموریت خود می‌داند و امروز این نهاد مقدس در زمره حافظان دین، مکتب و قرآن در جهان قرار دارد. 

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: هر وقت که اعتقادات، دین و مکتب در خطر باشد سپاه در نوک پیکان قرار دارد و در راه ولایت تا پای جان در راه حفظ نظام ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار