بیش از ۶۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ قانون در استان بوشهر به بانک‌ها معرفی شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: اکنون افزون بر ۶۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان بوشهر برای پرداخت به جامعه هدف به بانک‌ها معرفی شده است.

علی باستین در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی با فعالان اقتصادی برای نقش‌آفرینی در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند اظهار داشت: در این شرایط عملکرد مدیران اقتصادی به‌صورت مستقیم تأثیر به‌سزایی در عرصه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

وی با تأکید بر نقش نامزد‌های انتخاباتی در عرصه حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی تصریح کرد: برای آگاهی و استفاده داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر باید اقدامات دولت در عرصه اقتصادی در سایت ادارات و دستگاه‌های اقتصادی و اجرایی بارگذاری و اطلاع رسانی شده تا آمار عملکرد اقتصادی دولت در ۲ سال گذشته در اختیار نامزد‌های محترم انتخابات مجلس قرار گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نقش مهم فعالان عرصه اقتصادی در عرصه زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را تأثیرگذار دانست و گفت: شکل‌گیری گفتمان پیشرفت اقتصادی با همکاری نامزد‌های انتخاباتی استان بوشهر برای ارائه اقدامات دولت و افزایش امیدآفرینی یک ضرورت است.

باستین، آگاهی نامزد‌های انتخاباتی استان بوشهر از وضعیت شاخص‌های اقتصادی استان بوشهر را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید دسترسی همه نامزد‌های انتخاباتی به آخرین اطلاعات اقتصادی استان از طریق دستگاه‌های اقتصادی فراهم شود.

وی برگزاری همایش ویژه فعالان اقتصادی با مشارکت دستگاه‌های ذیربط برای تبیین انتخابات و نقش آن در اقتدار ملی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: استان بوشهر در بخش اقتصادی از ظرفیت‌های مهم و تأثیرگذاری برخوردار است و جامعه هدف و مخاطب هر یک از دستگاه‌های اقتصادی در انتخابات می‌توانند اثرگذار باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه جمعیت حوزه اقتصادی استان با اعضای خانواده آنان که شرایط حضور در انتخابات دارند بسیار قابل توجه هستند گفت: خانه کارگر، اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی، اتحادیه‌های گوناگون صنفی، تعاونی، کارگری و صنعتی از دیگر ظرفیت‌ها است که باید در تبیین جایگاه انتخابات برای هر یک از جوامع هدف قدام شود.

باستین با تأکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ نقش بانک‌ها در پرداخت این وام‌ها را درخور تحسین دانست و بیان کرد: اکنون افزون بر ۶۰ تا ۷۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان بوشهر برای پرداخت به جامعه هدف به بانک‌ها معرفی شده است که بانک‌ها باید برای پرداخت این تسهیلات تسریع کنند.

وی با اشاره به نقش مهم فعالان عرصه تجارت و بازرگانی در عرصه انتخابات تصریح کرد: جهاد کشاورزی در تأمین کالا‌های اساسی باید تلاش خود را افزایش دهد تا کالا‌های با قیمت تنظیم بازار به موقع در سطح جامعه توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.